اجتماعیبهداشت و درمانگزارش ویژه

مسابقه کتابخوانی و نقاشی، اهدای خون، کوهپیمایی، همایش دوچرخه سواری و توقف خط تولید برنامه‌های شرکت دخانیات در هفته بدون دخانیات

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران از اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی از جمله مسابقه کتابخوانی و نقاشی، اهدای خون کارکنان شرکت، کوهپیمایی و جمع آوری فیلتر سیگار، همایش دوچرخه سواری و توقف 86 دقیقه‌ای خط تولید در هفته بدون دخانیات خبر داد.

به گزارش اقتصاد روز، « میثم اکبری دلیر »، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران با اشاره به هفته بدون دخانیات گفت: پیشگیری و کاهش مصرف دخانیات با فرهنگ‌سازی و آموزش سلامت از برنامه‌های ماست چرا که ما خواهان سلامت مردم و کاهش مصرف دخانیات در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ما دخانیات را یک صنعت می‌بینیم و ناگزیریم در این صنعت فعالیت و تولید کنیم، افزود: ما با تبلیغ و ترویج دخانیات مخالفیم اما ضرورت توجه به تولید در داخل و اشتغال‌زایی را علت فعال بودن این صنعت می‌دانیم و به مناسبت هفته جهانی بدون دخانیات و در هشتاد و ششمین سال فعالیت این شرکت کلیه خطوط تولید شرکت دخانیات به مدت 86 دقیقه متوقف خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران به برنامه‌های این شرکت در هفته جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی در این هفته اجرا خواهیم کرد که شامل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی است.

«اکبری دلیر» توقف خط تولید، مسابقه کتابخوانی برای عموم، مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان 8 تا 15 سال، اهدای خون کارکنان شرکت، کوهپیمایی و جمع‌آوری فیلتر سیگار، همایش دوچرخه سواری بین مردم منطقه و کارکنان شرکت در خیابان قزوین و داخل شرکت را از جمله این برنامه‌ها دانست.

وی با بیان اینکه همایش دوچرخه سواری بعدازظهر فردا سه شنبه برگزار می‌شود، افزود: برای مسابقه کتابخوانی از کتاب «ترک دخانیات، یک ضرورت» تعدادی سوال طراحی شد که به برندگان این مسابقه به قید قرعه و همچنین به برندگان دیگر فعالیت های فرهنگی و ورزشی جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاع بیشتر می توانند به سایت شرکت دخانیات ایران به آدرس https://www.tobacco.ir مراجعه کنند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا