اجتماعیشهری

مسافران شبانه 9 اردیبهشت «سیاره» به بهشت می‌روند

به گزارش اقتصاد روز در تاریخ 9/2/1398 مراسم ازدواج ۱۴ زوج به همت جمعیت «جمعیت خیریه دوستداران بهزیستی»، با شکوه هر چه تمامتر در تالار «سیاره» تهران، برگزار گردید.

این جمعیت خودجوش و مستقل با اهداف اشاعه فرهنگ نیکوکاری، پیشگیری و یاری رسانی به فرزندان نیازمند خانواده های بی‌سرپرست، معلولان، سالمندان، بیماران روانی، معتادان و حمایت از خانواده آنان، آسیب دیدگان. اجتماعی، حمایت از مجتمع های روستایی و کلیه محرومان جامعه، به همت جمعی از روزنامه‌نگاران، همکاران رسانه های گروهی کشور، هنرمندان، اندیشمندان، دانشگاهیان، نویسندگان و شعرا، ورزشکاران، پزشکان، اصناف، مهندسان، صنعت‌گران، بانوان، جوانان و مردم نیکوکار مهرورز کشورمان جهت ارائه فعالیتهای نیکوکارانه و پیشگیری در داخل و خارج از کشور تشکیل شده است. این مراسم با حضور دکتر پرویز عطایی، بنیانگذار و دبیرکل «جمعیت خیریه دوستداران بهزیستی» و سرکار خانم عفت السادات کلهری (نیکوکلام) دبیر اجرایی جمعیت، که ضمن اجرای مسائل مربوط به کارهای جمعیت، مبتکر ازدواج های دسته جمعی فرزندان بی سرپرست و محروم جامعه هستند، انجام شد.

دستان گویا

در این مراسم گروه کُر ناشنوایان «دستان گویا» با مدیریت خانم پوران اصدقی به اجرای برنامه پرداختند و با استقبال و تشویق گرم حضار روبرو شدند.

مهمانان مراسم

حضور چهره‌های سرشناس خیّر از اقشار مختلف همچون: هنرمندان، ورزشکاران، بازاریان و …… جلوه دیگری به مجلس عروسی بخشیده بود.با کمک خیرین عضو جمعیت و حاضر در جلسه کلیه جهیزیه نوعروسان، که شامل وسایل ضروری زندگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، سرویس چینی و …. تقدیم ۱۴ زوج شد. یکی از خیرین به هر کدام از زوجین یک سکه بهار آزادی تقدیم کرد. خیّری دیگر از کشور آلمان، از طریق تلفن مبلغ چشمگیری را به زوجین اهدا کرد.

خیرین و نیکوکاران

مهربانی خیرین عزیز آنقدر دلنشین بود که قلب حضار از شوق و شادی لبریز شده بود. این مراسم، با شکوه و توأم با عزت و احترام برگزار شد.

عطایی، دبیر کل جمعیت در سخنانی ابراز کرد: خدمات گرانقدر نیکوکار بزرگوار حاج آقا نیکوکلام و خانواده محترمشان که همگی سال‌هاست زندگی اشان را وقف خدمت به محرومان کشور کرده اند، می تواند الگوی نمونه ای در امر نیکوکاری برای خانواده های ایرانی باشد.

عطایی در ادامه افزود: من به سهم خودم دست تک تک عزیزانی که ما را در انجام کار خیر یاری می‌کنند، می بوسم. دستانی که نیکی می‌کارند و سبب اتفاقات خوبی می شوند که گاه از تصور خارج است. کار بزرگی است در زمانی که مشکلات اقتصادی بیداد می‌کند، یک شبه ۱۴ زوج را به خانه بخت فرستادن. و این امر میسر نبود جز با همدلی و یاری عزیزان خیّری که همیشه     یاری امان کرده‌اند. ضمناً از خدمات ارزشمند خانمها عطایی، صفری، اسدی، رخشا، مرزآرا، محمودی و حسینی، اعضای اجرایی جمعیت در این مراسم باشکوه قدردانی می شود.

در حین مراسم، به احترام هنرمند نیکوکار، ارزنده و پیشکسوت، مرحوم جمشید مشایخی، یک دقیقه سکوت اعلام شد. ایشان رئیس هیئت مدیره «جمعیت خیریه دوستداران بهزیستی» بودند و جایشان در این مراسم زیبا خالی بود.

گزارش و تنظیم خبر: نسرین کشاورز

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا