اجتماعیشهری

نشست صمیمی حسنی با داوران ایرانی حاضر در جام جهانی 2018؛ داوران ایرانی، سفیران ورزش شهروندی در جام جهانی18 فروردین 97

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران طی نشستی با فغانی و منصوری دو داور  بین‌المللی کشورمان دیدار کرد.

 به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد صادق حسنی، سرپرست این سازمان در دیدار با علیرضا فغانی و محمدرضا منصوری داوران بین المللی کشورمان که در جام جهانی 2018 نیز حضور خواهند داشت، ایشان را سفیران ورزش همگانی در جام‌جهانی دانست.
در این نشست صمیمی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود در بدنه شهرداری برای گسترش ورزش همگانی، اظهار کرد: بدون شک ترغیب شهروندان به مشارکت در برنامه‌های ورزشی از طریق چهره‌های محبوب و نام‌آور تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و مانع صرف هزینه های هنگفت برای همگانی شدن ورزش می شود.
به گفته حسنی، ورزش راه شناخت ملت‌ها از یکدیگر است؛ امروز مردم دنیا، کشورهای مختلف را با نام قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی می شناسند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تعجب از ارایه آمار متفاوت در حوزه ورزش همگانی افزود: امیدوارم با استفاده از پتانسیل خوب قهرمانان ورزشی بتوانیم ورزش را در سبد خانوار جای دهیم و در این راستا باید از بانوان ورزشکار نیز کمک گرفت چرا که بانوان برای همگانی شدن ورزش ستون اصلی محسوب می‌شوند.
علیرضا فغانی و محمدرضا منصوری که خود از بدنه شهرداری تهران هستند و به ترتیب در مناطق 20 و 15 اشتغال دارند، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری تهران در حوزه ورزش همگانی، ارایه برنامه‌های نو و استفاده از ورزشکاران را برای همگانی شدن ورزش بسیار موثر برشمردند.
در این نشست علی خسروی، پیشکسوت داوری کشور و سیدمهدی سید علی، داور لیگ برتر حضور داشتند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا