اجتماعیاشتغالاقتصاد مقاومتیتعاون و کارآفرینیشهری

نمايشگاه توانمندي مددجويان كميته امداد در ورامين برپا شد

 

نمايشگاه توانمندي هاي مددجويان كميته امداد حضرت امام(ره) همزمان با سالروز ولادت كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي(ع) روز سه شنبه در شهر ورامين برپا شد.در اين نمايشگاه كه در محل برج علاء الدوله ورامين برپا شده و از ساعت 14 تا 21 پذيراي علاقه مندان است دستاوردهاي مددجويان زير پوشش كميته امداد در معرض ديد و فروش قرار گرفت.
رئيس كميته امداد حضرت امام ورامين در حاشيه اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: نمايشگاه در 9 غرفه برپا شده و تا پايان ماه مبارك رمضان برپاست.
سليمان آقايي رنجبر افزود: اين غرفه ها با همكاري اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان ورامين در محوطه برج تاريخي علاءالدوله برپا شده و غرفه ها به صورت رايگان در اختيار مددجويان قرار گرفته است.
وي گفت: در اين نمايشگاه انواع صنايع دستي، فرش و گليم، لباس، كيف، كفش و محصولات غذايي توليد شده توسط مددجويان كميته امداد در معرض ديد عموم و فروش قرار گرفته و تمامي عوايد حاصل از فروش محصولات به خود مددجويان باز مي گردد.
به گفته رنجبر كميته امداد ورامين به منظور توانمندسازي مددجويان سال گذشته 156 فقره تسهيلات به ارزش 32 ميليارد و 595 ميليون ريال به اين افراد ارائه كرده است.
وي اظهارداشت: در حال حاضر هشت هزار مددجو در قالب چهار هزار خانواده از حمايت هاي كميته امداد ورامين برخوردار هستند.
شهرستان ورامين با 300 هزار نفر جمعيت در 35 كيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا