اشتغالاقتصاد مقاومتیاقتصادیبازرگانیتعاون و کارآفرینیدسته‌بندی نشدهصنعتصنعت و تجارتمعدن

همکاری مشترک بین موسسه نوآوران توسعه اقتصاد و شرکت مهیار سنگ شکن

در بازدید دکتر پرویز عطایی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه نوآوران توسعه اقتصاد (مجری و طراح مرکز داوری تخصصی کارخانجات و بنگاههای اقتصادی) و هیات خبری همراه ، از شرکت مهیار سنگ شکن ،تفاهم نامه همکاری مشترک بین موسسه نوآوران توسعه اقتصاد و شرکت مهیار سنگ شکن به مدیر عاملی مهندس مهدی عباسی و در راستای توسعه تعاملات بین بخشهای بازرگانی،ارتباطات ملی و بین المللی، تبادل تجربیات علمی و فراهم آوردن زمینه های همکاری در جهت توسعه بازار ، مشاوره بین المللی،بازرگانی ،اطلاع رسانی و برند سازی، منعقد خواهد شد.
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری-تحلیلی اقتصاد روز، در این تفاهم نامه بر تعامل و ایجاد همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات، تجربیات و توانایی های علمی در زمینه صنعتی ،بازرگانی و اقتصادی در چارچوب تعیین شده، تاکید میشود.
استفاده طرفین از ظرفیت و توانمندیهای مطالعاتی و بازرگانی یکدیگر، تحلیل و ارایه راه حل برای مسائل اقتصادِی،حقوقی و وبازرگانی شرکت مهیار سنگ شکن ، برای ارایه به بازار هدف و همکاری و مشارکت در برگزاری همایش ها، جشنواره ها و نشست های علمی، در سطح ملی و بین المللی از موضوعات این تفاهم خواهد بود.


لازم به ذکر است شرکت مهیار سنگ شکن با سالها سابقه و تجارب مختلف در صنعت معدنی، همواره بالاترین جایگاه را برای صدای مشتری قائل بوده است. ایـن مجموعـه بـا هـدف احتـرام و تکریم بـه خواسـت مصرف کننـده، بـا مدت هـا تحقیـق و بررسـی در مـورد بهتریـن نـوع مـواد اولیـه، وارد عـــرصه تولیــد شده است.
شرکت مهیار سنگ شکن ازمتخصصین پیشرو در عرصه تولید کالا با بالاترین کیفیت و به پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه و دانش در زمینه طراحی ، تولید ، نصب وراه اندازی ماشین آلات خط خردایش و دانه بندی و انتقال مواد صنایع معدنی وانواع مصالح دانه بندی شده در صنایع راهسازی و ساختمانی ایران در خاور میانه میباشد. این شرکت بواسطه کیفیت برترمحصولات تولیدی خود سهم عمده بازار ماشین آلات معدنی و خریداران کالای با کیفیت در ایران را به خود اختصاص داده و بواسطه همین کیفیت برترهم اکنون بسیاری ازمحصولات تولیدی خود را به سایر کشورها از قبیل ترکیه ، جمهوری آذربایجان ، قرقیزستان ، افغانستان ، عراق ، اوکراین ، قاره آفریقا و …صادر مینماید .
در پایان دکتر پرویز عطایی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه نوآوران توسعه اقتصاد ، (مجری و طراح مرکز داوری تخصصی کارخانجات و بنگاههای اقتصادی)، جناب آقای مهندس مهدی عباسی را با توجه به سوابق ارزشمند ایشان در عرصه تولید و صنعت کشورمان به عنوان عضو گروه در حال تاسیس مرکز داوری تخصصی کارخانجات و بنگاههای اقتصادی منصوب داشتند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا