اقتصاد مقاومتیاقتصادیبازرگانیصنعت و تجارت

پروژه‌های فرودگاهی سال آینده در سیستان و بلوچستان اجرا می شود

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

زاهدان- معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به منظور ارتقا کیفی سیستم‌های خدماتی و رفاهی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در سال آینده پروژه‌های مهمی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش اقتصاد روز مصطفی صفایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی و بهسازی فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان هدف خود از سفر یک روزه به این فرودگاه را بازدید از روند اجرایی پروژه‌های جاری و نیازسنجی پروژه‌های موردنیاز فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در سال آینده، عنوان کرد.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های مهم فرودگاه زاهدان ساخت دیوار حفاظتی جدید ضلع شرق و شمال شرقی است چرا که بعد از گذشت پنج سال از ساخت باند جدید در  این فرودگاه و مشکلات خاص باند فعلی این پروژه باید در روزهای آتی به سرانجام و باند جدید عملیاتی شود.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: پیمانکاران باید تمام توان خود را برای تکمیل پروژه‌ها تا پایان سالجاری بکار گیرند تا در سال آینده این پروژه‌ها بهره‌برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه زاهدان یکی از فرودگاه‌های استراتژیک و مهم کشور است.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان شمار پروازهای فرودگاه بین‌المللی زاهدان با افزوده شدن ۱۶ پرواز از دیماه 98 تاکنون، به ۱۰۶ سورتی در هر هفته رسیده است.

علی جزینی‌زاده اظهار داشت: برنامه‌های متعددی در حوزه فرودگاهی سیستان و بلوچستان در دست انجام است که از جمله آن‌ها اجرای پروژه‌های به‌سازی و گسترش فضاهای فرودگاهی این استان در کنار افزایش شمار پروازها و ارائه خدمات کیفی به هموطنان است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان توجه به حوزه خدمت، تکریم و ایمنی است که همواره در دستور کار این مرکز قرار دارد.

منبع: ایرنا

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا