اقتصاد مقاومتیاقتصادیحمل و نقلصنعتصنعت و تجارت

پیگیری دستور دادستان کل کشور در گمرک شهید رجایی/ ترخیص محموله بزرگ دستکش و مواد ضدعفونی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: در پی تأکیدات دادستان محترم کل کشور، دستور ترخیص فوری اقلام بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا از بندر شهید رجایی بندرعباس صادر شد.
ی
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از فارس ، در پی دستور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور ، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن بازدید از گمرک شهید رجایی و اداره بنادر و دریانوردی بندرعباس، از نزدیک بر روند واردات و ترخیص کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا نظارت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای دستور حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور مبنی بر ضرورت تسریع در روند واردات و ترخیص کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا، هیأتی متشکل از ناظر گمرکات استان، مدیرکل بنادر و دریانوردی، مدیر کل استاندارد، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمان صمت و نمایندگان صاحبان کالا به محوریت دادستانی بندرعباس تشکیل شده است و اعضای این هیأت به منظور شتاب بخشی به فرآیند ترخیص و طی مراحل اداری با حضور در محل بارانداز و گمرک، ضمن نظارت های معمول دستورات لازم را صادر می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شد: پیش از ظهر امروز اعضای این هیأت ویژه با حضور در بندر شهید رجایی بندرعباس ضمن بازدید از اجناس موجود و استماع اظهارات صاحبان کالا و مسئولین امر، دستورات لازم را مبنی بر ترخیص فوری این اقلام صادر کردند.

وی خاطرنشان کرد: اقلام ترخیص شده در نتیجه این بازدید، شامل انواع دستکش، مواد ضد عفونی کننده و مواد شیمیایی مورد نیاز برای تهیه و تولید اجناس و کالاهای بهداشتی و سایر ملزومات مورد نیاز کشور در حوزه مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا