اقتصاد کلان و بودجهاقتصادیبانک و بیمهبورس

کدهای ussd بهترین جایگزین برای رمزهای یک بار مصرف

کدهای ussd می توانند جایگزین مناسبی برای دریافت رمزهای یک بار مصرف باشند.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ریال نیوز ، علی معارفی، بنیانگذار برند inoti با بیان این که کدهای ورودی به سامانه ها از طریق شماره گیری کدهای ussd برای طرفین بدون هزینه است گفت : جایگذاری کدهای ussd می توانند بهترین گزینه برای دریافت رمزهای یک بار مصرف باشند .
به گفته معارفی کدهای ussd علاوه بر کارایی آسان و رابط کاربری ساده ارتباط را بدون نیاز به اینترنت و به صورت رایگان برای همه مصارف و کاربری های متنوع پیاده سازی می کند .

وی ادامه داد : با استفاده از این کدها میلیون ها تومان هزینه های ماهانه پیامکی را میتوان در سامانه های مشابه و اپلیکیشن هایی که نیاز به ارسال اطلاعات احراز بر اساس شماره موبایل کاربر دارند را صرفه جویی کرد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

3 دیدگاه

  1. بسیار عالی، خدمات کدهای دستوری ussd شرکت آینوتی خیلی نیاز برا تمامی افراد، کسب و کار یا مرکز مختلف میتونه ارائه بشه

  2. پیشنهاد بسیار عالی و به جایی ست ،کاربرد های کد های ussd شرکت دانش بنیان inoti و درواقع ایده ی ناب دکتر علی معارفی و محصول تلاش های بی دریغ تیم قدرتمند فنی شرکت گسترش طراحان نقش الماس (inoti) راه گشای خیلی از مشکلات ارتباطی بوده و هست،بدونه هزینه بودن ارسال و دریافت اطلاعات و راحتی استفاده از این خدمت بینظیر بدون نصب اپلیکیشن و اشغال کردن حافظه گوشی
    همچنین استفاده از بعضی از کاربردهای کدهای ussd شرکت دانش بنیان inoti کاملا بصورت آفلاین امکان پذیر ست
    وکاربردی بودن این خدمت قدرتمند را ثابت می کند

  3. ما اومدیم امسال مراسم سالگرد حاج قاسم و ثبت نام خادمیاران و میزبانان و میهمانان رو روی کد یو اس لس دی چیدیم که براحتی فرم‌ها رو دریافت میکنیم و برای مدیریت عالی است.
    اگر هیئات، موکب ها، معراج الشهدا ها، مدارس، مساجد، حوزه های علمیه نیاز دارند به بنده پیام دهند. 09352591957

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا