اجتماعی

کسب رتبه برتر «تسهیل و ایجاد اشتغال»کمیته امداد در جشنواره شهید رجایی

کمیته امداد در زمینه «تسهیل و ایجاد اشتغال» رتبه برتر هفدهمین جشنواره شهید رجایی را کسب کرد.

به گزارش اقتصاد روز از کمیته امداد، در هفدهمین جشنواره شهید رجایی(سال ۱۴۰۱) کمیته امداد در موضوع «تسهیل و ایجاد اشتغال» موفق به کسب رتبه برتر شد.

در متن پیام تقدیر از کمیته امداد که به امضای آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور رسیده آمده است: خدمت به مردم شریف ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیقی الهی، نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای والامقام با تجلی ارزش‌های بزرگ دینی و انقلابی، به یادگار نهاده‌اند.

در بخش دیگر متن پیام تقدیر آمده است: اکنون که در اولین سالگرد آغاز به کار دولت سیزدهم، براساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های دبیرخانه جشنواره شهید رجایی حائز «رتبه برتر در موضوع تسهیل و ایجاد اشتغال» در هفدهمین جشنواره شهید رجایی(سال ۱۴۰۱) شده‌اید، از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی و همه مدیران و کارکنان خدوم آن مجموعه در کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری(مد ظله ‌العالی) و برنامه‌های دولت مردمی، قدردانی می‌کنم. توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

به گزارش ایرنا، هفدهمین دوره جشنواره شهید رجایی با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، برخی معاونین رئیس جمهور، وزرا و استانداران در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این آیین از وزیر کشور، رئیس شرکت ملی پست، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، وزیر بهداشت، رئیس سازمان صداوسیما، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزیر نیرو، رئیس سازمان بهزیستی، سرپرست وزارت تعاون، استانداران سمنان و هرمزگان، خراسان جنوبی، وزیر آموزش و پرورش تقدیر شد.

دکتر پرویز عطایی بعنوان سردبیر پایگاه خبری اقتصاد روز و  ریاست هیات رئیسه مرکز نیکوکاری فرا گیر یاوران امداد این موفقیت زا تبریک عرض کرده و برای آن مقام آرزوی موفقیت دارد .

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا