اجتماعیاقتصادیمحیط زیست

کشتار بیرحمانه سگها در شهر کوهسار استان البرز +عکس

  1. هوای روز گذشته ی شهر کوهسار البرز سنگین و غمناک بود و سگ ها این حیوانات با وفا و دوست داشتنی مورد تهاجم مغول وار گروهی از خدا بی خبران شهر قرار گرفته و متاسفانه تعدادی از این حیوانات معصوم شهر کوهسار را با سم بسیار خطرناک که می تواند بر محیط زیست هم اثرات مخرب بگذارد، کشته شده اند.

گاندی رهبر بزرگ هند می گوید عواطف و رفتارهای سازنده هر ملتی را می توان از رفتار آنها برحیوانات مشخص کرد کسی که به حیوانات خداوند ستم کند می تواند بر همه مردم ستم کرده و جامعه را به نابودی بکشد.

در شهر کوهسار انسانهای شریفی هستند که از لحاظ مالی و معنوی سگ های منطقه را تحت پوشش دارند اما وجود یکسری سودجوی بیرحم که سگ ها را وسیله ای برای تجارت و درآمد زندگی خود قرار داده و مانع از پیشرفت کار ساماندهی این حیوانات در منطقه می شوند، چون هرچه جو منطقه شلوغ و آلوده باشد این باصطلاح انسانهای مثلا اشرف مخلوقات با قتل و عالم سگها و انتقال آنها از این منطقه به آن منطقه درآمدی آغشته به خون این حیوانات دوست انسان را کسب خواهند کرد.

یقینا مسئولان دلسوز نظام و علی الخصوص قوه قضائیه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به راحتی از کنار این قبیل رفتارهای نابهنجار اجتماعی که می تواند دست آویزی برای سواستفاده رسانه های گروهی استکبار در این برهه ی حساس نظام مقدس اسلامی باشد،نخواهند گذشت.

دکتر پرویز عطایی

 

سگهاي كشته شده در شهر كوهسار استان البرز … هيچكس پاسخگو نيست

فاجعه محیط زیستی در کوهسار/خطر شیوع بیماری

محیط شهری رابا سَم آلوده میکنند تا سگ هارا بکشند وجنازه ها روزها به حال خودرها میشوند.
دبیرکل یکی ازسازمان های مردم نهاد از برخورد جدی با عاملین خبر داد.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا