اجتماعیدسته‌بندی نشدهشهری

کنایه صریح به ضیافت لاکچری اصولگرایان زاگرس‌نشین در هتل اسپیناس

سرویس پارلمانی؛ منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت:نباید مجلس را تیکه تیکه کنیم به طور مثال یک عده مثلا آذری زبان‌ها یا زاگرس نشین‌ها، یا مثلا در هتل اسپینانس جلسه بگذاریم‌.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از خبرآنلاین، طی روزهای اخیر خبرهایی درباره جلسات و ضیافت های لاکچری برخی نمایندگان مجلس با هدف کسب رأی برای کرسی های مهم مجلس در فضای رسانه ای و خبری منتشر شد. برخی خبرها حکایت از مراسم افطاری طیفی از نمایندگان زاگرس نشین در هتل اسپیناس داشت. موضوعی که امروز با واکنش یک نماینده روحانی مجلس روبرو شد.
حجت الاسلام سید رضا تقوی، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، در نشست خبری که با موضوع اولویت‌های مجلس آینده در دفتر لانه جاسوسی سابق آمریکا و در محلی که در گذشته دفتر سفیر وقت آمریکا بوده، برگزار شد، گفت: مجلس یازدهم در شرایط ویژه ای تشکیل خواهد شد، بعد از تحولات منطقه و بعد از شهادت سردار سلیمانی، مجلس یازدهم اولین مجلس در گام دوم انقلاب است و باید براساس این سند بالادستی ریل گذاری کند.
وی ادامه داد: به لحاظ ترکیب تعداد قابل توجهی از منتخبان برای اولین بار است وارد مجلس می‌شوند؛ میانگین سنی نمایندگان مجلس یازدهم حدود ۵۰ سال است که به نظر من میانگین سنی خوبی است که هم تجربه دارند و در بخش های مختلف تجربه کسب کرده اند و هم جوان هستند و پایکار و با انگیره آمدند تا به مردم خدمت کنند. این مجلس ولایی، حزب اللهی و اصولگرایی است و رفتارش کاملا شفاف است و باید بر این شفافیت بیفزاید.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به تعداد بالای قوانین تصویب شده که اجرا نمی شود، گفت: گاهی قوانینی داریم که یا هم متضاد هستند، ما باید بحث بررسی قوانین متضاد و اصلاح آن را جدی بگریم.

حجت الاسلام تقوی یادآور شد: ما باید کار نظارت را بیشتر کنیم، اینکه صبح تا غروب مشغول قانونگذاری باشیم، از نظارت باز می مانیم، برای مبارزه یا فساد نیاز به نظارت است. ما در مجلس کمبود قانون نداریم، مجلس باید نظارتش را بیشتر کند و نا در مجلس یازدهم باید این را محقق کنیم. ما باید برای شعارهایی که می دهیم راهکار داشته باشیم و راه های تحقق آنها را بدانیم، مثلا اینکه برای رسیدن به عدالت و مبارزه با فساد چه باید کرد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: ما یک مجموعه ثروتمندی داریم که برخی از آنها با قوانین بدی که وجود داشته به این ثروت رسیده اند، چرا باید یک عده ثروت های آنچنانی داشته باشند ولی یک عده برای نان شب خودشان هم به مشکل بخورند.

تقوی تصریح کرد: ما باید از خود مجلس شروع کنیم، اگر تحقیق تفحص از دستگاه های دولتی داریم، از خودمان باید شروع کنیم. مجلس جای معامله نیست. مجلس تجارتخانه نیست که یک استیضاح را مطرح کنیم و با یک جلسه با ۲۲۰ رای آن وزیر را برسانیم به یک وزارت خانه دیگر.

وی گفت: ما برای دشمنی با دولت و اینکه چوب لای چرخ دولت بگذاریم نیامدیم، ما پشت سر رهبری حرکت می کنیم، جبهه مقاومت را تقویت می کنیم، کسانی که در مقابل جنایتکاران ایستاده اند را حمایت می کنیم، البته ما دنبال جنگ نیستیم ولی زیر بار زور نخواهیم رفت. نباید مجلس را تیکه تیکه کنیم به طور مثال یک عده مثلا آذری زبان‌ها یا زاگرس نشین‌ها، یا مثلا در هتل اسپینانس جلسه بگذاریم‌.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا