اجتماعیدسته‌بندی نشدهشهریمسکن و شهرسازی

۱۸ هزار میلیارد ریال به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده سیلاب پرداخت شد‌

رئیس بنیاد مسکن کشور:

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده سیلاب امسال پرداخت شده است.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا تابش ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از واحدهای مسکونی احداث شده ویژه خانواده‌های کم درآمد اظهار داشت: دولت با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی موجود در کشور برای واحدهای مسکونی خسارت دیده در سیلاب امسال در مجموع 49 هزار میلیارد ریال اختصاص داد که کار فوق‌العاده‌ای بود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: اعتبارات بلاعوض نیز در قالب مجموع این اعتبارات دیده شده و تاکنون به صورت صددرصد، 18 هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده و اعتباراتی نیز در حوزه دیواره‌سازی و ساخت ابنیه پرداخت شده است.
تابش افزود: مصوبه دولت مبنی بر جبران خسارات سیل در 25 استان کشور بود و آن را در دستور کار قرار داد اما استان‌هایی مانند مازندران، خوزستان، ایلام و گلستان و لرستان بیشترین خسارت را در سیل امسال متحمل شدند.
وی با اشاره به اینکه بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده نیز در دستور کار دولت قرار گرفت تصریح کرد: 65 هزار واحد مسکونی در این قالب بازسازی شدند و 100 هزار واحد مسکونی نیز نیازمند تعمیر بودند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا