اجتماعیاشتغالاقتصاد مقاومتیاقتصادیصنعت و تجارت

۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌شود

رییس کمیته امداد:

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به هر کارفرمایی که بتواند برای ۱۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد اشتغال ایجاد کند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ايرنا، سید مرتضی بختیاری در نشست امضا تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با سازمان بسیج اساتید کشور در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به انجام رسیده در این گونه اقدامات، آمادگی کامل داشته و از کارفرمایان متقاضی استقبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: ارائه خدمت به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه موجب افتخار و سربلندی ما است اما از مهمترین اولویت های ما توانمندسازی نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد با قدردانی از خیرین و نیکوکاران جامعه به خصوص سازمان بسیج اساتید کشور، تصریح کرد: سازمان بسیج اساتید کشور امروز در اولین قدم خداپسندانه خود برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد رقم قابل توجهی را به این مجموعه اهدا کرد.

وی بدون اشاره به میزان مبلغ اهدایی گفت: امیدوارم بتوانیم با توجه به برنامه ریزی های مناسب و کمک سازمان بسیج اساتید کشور ۲۰۰ طرح اشتغال خانگی را راه‌اندازی کنیم.

بختیاری اظهار داشت: به اشتغال خانگی اعتقاد کامل داریم زیرا این اقدام می تواند تاثیر بسزایی در زمینه توانمند سازی نیازمندان ایجاد کند.

رئیس کمیته امداد گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود بیشترین سرپرست خانوارهای تحت پوشش را زنان تشکیل می دهند که با توجه به مشکلات آنان باید بیش از این مورد توجه قرار گیرند.

وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال خانگی اقدامی ارزشمند و تاثیرگذار بر رفع مشکلات اقتصادی خانواده های تحت پوشش دارد که توجه و رسیدگی به آن از مهمترین دغدغه‌های کمیته امداد است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا