اجتماعیاقتصاد مقاومتیشهریصنعتصنعت و تجارت

‌دستگاه قضا برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی وارد میدان شد

معاون دادستان کل کشور:

معاون دادستان کل کشور گفت: سیاست قوه قضائیه این است که فعالیت هیچ واحد تولیدی نباید متوقف شود و همچنین هیچ کارگری نباید بیکار شود.
به ‌گزارش اقتصاد روز و به نقل ا ز تسنیم، از زرندیه، سعید عمرانی در حاشیه جلسه کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه‌گذاری کشور که در شرکت هیربد شهرک صنعتی مامونیه برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات جلسه اظهار داشت: سیاست قوه قضائیه این است که فعالیت هیچ واحد تولیدی نباید متوقف شود و همچنین هیچ کارگری نباید بیکار شود.
وی افزود: باید اولویت یک بنگاه تولیدی و مجموعه صنعتی ایجاد اشتغال باشد و این مهم نیز به عنوان سیاست اصلی دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.
معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: مسائل مختلفی را در بنگاه‌های تولیدی سراسر کشور شاهد هستیم که برخی از آنها یا در آستانه تعطیلی هستند و یا مشکلاتی پیش رو دارند که تعطیلی این واحدها را به همراه دارد، دستگاه قضایی در این راستا به منظور جلوگیری از تعطیلی این واحدها ورود کرده و مشکلات آنها را بررسی و متناسب با نوع مشکل تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند.
عمرانی بیان کرد: برخی از مشکلات تولید منجر به تعدیل نیرو، کاهش ظرفیت تولید و نهایتا منجر به بروز چالش‌های کارگری و تعطیلی کارخانجات می‌شود در صورتی که با بازدید میدانی و کار عملیاتی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.
وی ادامه داد: قوه قضائیه برای حمایت از تولید مصمم است و همه مراجع و دستگاه‌های اجرایی باید از تمام توان و ظرفیت‌های تولید برای رونق اقتصادی کشور استفاده کنند تا شاهد تحقق شعار سال باشیم، اعتقاد داریم اگر با ایمان و اعتقاد قلبی تلاش کنیم با هیچ بن‌بستی مواجه نخواهیم شد.
معاون دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: همه باید با بهره‌گیری از اختیارات و توان به مقابله با جنگ اقتصادی بپردازیم و تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کرده و از استعدادهای بالقوه کشور بهره‌برداری کنیم.
عمرانی افزود: ایران یک درصد جمعیت جهان را در بر دارد و 7 درصد منابع جهان در ایران وجود دارد، قطعا امکان استفاده از این منابع با به کارگیری نیروی جوان فراهم می‌شود.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا