اجتماعیاشتغال

استقبال نهادهای دولتی و خصوصی از سلسله نشست های تخصصی اشتغال فراگیر

معاون جهاد دانشگاهی خبر داد:

دکتر محمد صادق بیجندی، معاون جهاد دانشگاهی ، در نشست خبری با رسانه ها از استقبال نهادهای دولتی و خصوصی از سلسله نشست های علمی – تخصصی اشتغال فراگیر خبر داد.

به گزارش اقتصاد روز، وی با اشاره به برگزاری 55 نشست تخصصی در سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال  دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) افزود: به پیشنهاد رسانه ها امسال نخستین نشست مان را با رسانه های جمعی قرار دادیم تا از دیگاه هایشان استفاده کنیم و نتایج کلیه نشست ها نیز بصورت مکتوب جهت بهره برداری در نهادهای مختلف منتشر خواهد شد.

بیجندی، در رابطه با اهداف برگزاری این سلسله نشست ها نیز تصریح کرد: سال گذشته 12 نشست تخصصی در حوزه اشتغال فراگیر با حضور مقامات دولتی از یکسو و دست اندرکاران بخش خصوصی از سوی دیگر برگزار کردیم که هردو طرف نگاه، برنامه و دغدغه های خود را بازگو کردند و به نتایج خوب و کاربردی هم دست پیدا کردیم.

وی بررسی نقاط ضعف و قوت طرح اشتغال فراگیر در نشست های تخصصی افزود: از جمله اینکه یکی از معاونان وزارد کار با شرکت در این جلسات و نکاتی که مطرح شد، چند برنامه خود را کاملا تغییر داد و اصلاح کرد و نتایج نهایی این سلسله نشست ها را نیز بعنوان بخش تکمیلی حوزه اشتغال فراگیر قرار شده است که ارائه دهد.

معاون جهاد دانشگاهی افزود: مبنی نشست های تخصصی ما در سال گذشت ما بر این بود که دولت بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و نیاز کشور، برنامه اشتغال فراگیر را طراحی کرده است ولی بسیاری از نهادها حتی نهادهای دولتی و اجرایی با آن ، ادبیاتش و حتی رسته هایش آشنا نیستند.

وی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال  دانش آموختگان جهاد دانشگاهی را قدیمی ترین و تخصصی ترین سازمان آکادمیک در حوزه اشتغال کشور خواند و ادامه داد: بر همین اساس سلسله نشست های تخصصی اشتغال فراگیر را برگزار کنیم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا