اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهشهری

ائتلاف جوانان انقلابی ایران آغاز به کار کرد: کشور را از دست اصلاح طلبان و اصولگرایان نجات دهیم

«ائتلاف جوانان انقلابی ایران» در انتخابات مجلس شورای اسلامی تهران لیست می دهد.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از عصر ایران،سخنگوی این ائتلاف با اعلام این خبر گفت: ما معتقدیم اصولگرایی و اصلاح طلبی از معانی واقعی خود تهی شده و عده ای تحت این عناوین به سوداگری سیاسی و اقتصادی و رانتخواری مشغول اند و انقلاب و کشور و مردم ایران را با این عملکرد دچار چالش کرده و تضعیف کرده اند.
محید صحاف گفت: وضعیت سخت معیشتی امروز مردم ایران که در آن بی عدالتی بیداد می کند دستپخت همین آقایان و خانم های به اصطلاح اصلاح طلب و اصولگراست و حالا همین ها مجددا می خواهند برای ۴ سال دیگر وارد مجلس شوند و روز از نو و روزی شان از نو!

سخنگوی «ائتلاف جوانان انقلابی ایران» تصریح کرد: بی شک زمان آن رسیده است که این آزمون پس داده های شکست خورده بازنشسته شوند، دست از سر انقلاب و کشور و این مردم رنج دیده بردارند و در وهله اول مجلس را به دلسوزان واقعی مردم، یعنی جوانان تحصیل کرده، انقلابی، پاکدست، رانت ستیز و وفادار به آرمان های مردم ایران بسپارند.

صحاف خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این هدف ملی و انقلابی، جمعی از جوانان انقلابی و منتقدان جدی جریان های چپ و راست جبهه ای برای نجات انقلاب و کشور از دست اصلاح طلبان و اصولگرایان تشکیل داده اند و تصمیم دارند با به چالش کشیدن آشکار و بی پروای جریان های ناکارامد و فاسد، ریل انقلاب و منافع ملی را که مدت هاست به نفع قدرت طلبان رانتخوار منحرف شده ، به مسیر انقلاب و منافع ملی بازگردانند.

وی با بیان اینکه جوانان باید پرچم دار مکتب شهید سلیمانی باشند و بار مسئولیت گام دوم انقلاب را با تعهد و تخصص و نه با سیاسی کاری و حزب بازی بر دوش بکشند، گفت: ما آمده ايم تا بار ديگر با شعار و تفكر مديريت اشرافى گرى مردم را فريب ندهند. ما آمده ايم بگوييم نميخواهد دستمان را بگيريد دست از روی گلويمان برداريد. ما امده ايم بگوييم اى مردم، اى علما، اى جوانان، اى دختران و پسران، ای کارگران، ای معلمان، ای محرومان رنج دیده، ای بسیجیان، ای خانواده شهدا، مجلس از آن فرزندان شما و صداى شما و محرومان است؛ نه صدای بازيگران سياسى وقدرت طلبان و ثروت اندوزان، و نه متحجران و هنر پيشه هاى سياسى.

صحاف در خاتمه تاکید کرد: ” نجات انقلاب و کشور از دست اصلاح طلبان و اصولگرایان” یک الزام تاریخی برای حفظ کشور و انقلاب است و این جبهه برای تحقق این هدف، با هیچ کس تعارف و مماشات ندارد و در روزهای آینده خواهید دید که چگونه جوانان انقلابی رو در روی جریان های قدرت طلب به ویژه آنان که با نام اسلام و ارزش های انقلاب کاسبی می کند خواهد ایستاد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا