صنعت و تجارتگردشگری

آغاز رقابت خانواده ها در رالی تور گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

رالی تور گردشگری خانوادگی تهران- ایزدشهر با همکاری کمیته رالی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد، آغاز شد.

به گزارش اقتصاد روز از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ شرکت کنندگان در این رویداد که تعداد آنها به بیش از ۷۰ دستگاه خودرو می رسید، صبح امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد تهران را به مقصد ایزدشهر در استان مازندران ترک کردند.

حاضران در رالی تور گردشگری خانوادگی، روز چهارشنبه با شرکت در کلاس آموزشی نقشه خوانی، با روش های مسیریابی از روی نقشه، علائم و نمادهای مورد استفاده در نقشه های رالی، عوامل موثر در دریافت کمترین امتیاز منفی و … آشنا شدند.

این رالی تور در دو کلاس همگانی و ‌پیشرفته طراحی شده است و خودرو های شرکت کننده، امروز پس از پیمایش آزاد راه تهران- پردیس و عبور از رودهن و جاده هراز به استان مازندران و شهرستان ایزدشهر می رسند.

در طول مسیر این دوره از رالی تور خانوادگی و گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، داوران مستقر در ۱۰ ایستگاه کنترل بر عملکرد رانندگان نظارت دارند و امتیازات آنان را ثبت می کنند.

از آنجایی که این نوع رالی ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می شوند، ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی است.

این رقابت عصر روز جمعه ۲۵ خرداد ماه با بازگشت شرکت کنندگان به تهران، برگزاری مراسم اختتامیه در سالن کوشک مجموعه فرهنگی تفریحی اراضی عباس آباد و معرفی برترین ها به پایان خواهد رسید.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا