اجتماعیتعاون و کارآفرینیشهری

ارائه غرفه رایگان به تولید کنندگان محصولات مورد نیاز هیأت

در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه عطر سیب مطرح شد

نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه عطر سیب با حضور حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام مصطفی جامه‌دار دبیر نمایشگاه عطر سیب و جمعی از اصحاب رسانه در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به رایگان بودن غرفه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: شاخص انتخاب ما تولیدکنندگان کالای ایرانی که با مناسب‌ترین قیمت کالای با کیفیت به مردم عرضه می‌کنند، بود.

حمیدرضا خونویی با اشاره اینکه از دو ماه پیش فرایند ثبت‌نام هیات‌ها آغاز شده بود، اظهار کرد: فرایندی پیش‌بینی شده که دیگر شاهد این نیستیم که هیات‌ها مجبور باشند در صف بایستند و کل فرایند ثبت‌نام، دریافت کارت حمایتی و ارسال کارت‌ها الکترونیکی شده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در خصوص اینکه امسال بعد از ثبت‌نام هیات‌ها با کمک سازمان تبلیغات اسلامی شهر تهران صحت‌سنجی اطلاعات هیات‌ها انجام شد و نهایت پنج هزار هیات به سازمان فرهنگی و هنری معرفی شدند، افزود: در قالب پیامک به هیات‌ها، کارت‌های حمایتی با کمک بانک شهر با اعتبار هشت میلیون تومان به آدرس مسوولین هیات ارسال شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کارت بانکی فضای ارتباطی ما با هیات‌ها خواهد بود.

به گفته وی، ۶۰ گروه تامین‌کننده ملزومات محرم در قالب ۱۱۲ غرفه نمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.

خونویی همچنین از برپایی نمایشگاه کتاب متناسب با فضای رویداد عطر سیب خبر داد و تاکید کرد: مسابقات کتاب‌محور در نمایشگاه عطر سیب برپا می‌شود البته در صدر کتابخانه تحت پوشش سازمان فرهنگی و هنری، حلقه‌های کتابخوانی نوجوانان ویژه ماه محرم برپا می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه در نمایشگاه امسال گوشت و مرغ نیز عرضه خواهد شد، تاکید کرد: هیات‌ها می‌توانند اقلام خوراکی مورد نیاز آشپزخانه هیات را پررنگ‌تر از سال‌های گذشته خریداری کنند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا