صنعت و تجارتگردشگری

تور گردشگری خانوادگی خودروهای شخصی برگزار می شود

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای شخصی را همزمان با روز عید غدیر خم برگزار می کند.

به گزارش اقتصاد روز از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد روز سه شنبه 5 تیر ماه 1403 با حضور 50 دستگاه خودرو از محل مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران آغاز می شود.

کلاس آموزشی این رالی تور روز جمعه در سرای محله زعفرانیه برگزار شد و شرکت کنندگان با روش های صحیح مسیریابی با استفاده از نقشه رالی، نمادها و نشانه ها، علائم و مقررات رالی های گردشگری آشنا شدند.

‎از آنجایی که این نوع رالی ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می شوند، ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی است.

داوران مستقر در ایستگاه های کنترل در مسیر رالی تور، بر عملکرد شرکت کنندگان نظارت داشته و امتیازات آنان را ثبت می کنند تا در روز پایانی که پنجشنبه هفته جاری خواهد بود، برترین ها بر اساس کمترین امتیاز منفی انتخاب و معرفی شوند.

‎علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

 

 

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا