صنعت و تجارتنفت و انرژی

درهای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باز شد

درهای مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی مخاطبان سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گشوده و این رویداد از امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش اقتصاد روز ، درهای مصلای امام خمینی (ره) تهران ساعتی پیش به روی مخاطبان سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گشوده و این رویداد از امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز شد که تا روز ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد.

مراسم افتتاحیه این دوره از نمایشگاه کتاب تهران عصر امروز ۱۹ اردیبهشت هزمان با اولین روز این‌رویداد از ساعت ۱۵ در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.این‌مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی، اصحاب صنعت نشر و خبرنگاران همراه است.

این نمایشگاه به‌گفته رمضانی تا امروز حضور دو هزار و ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قطعی شده است.

وی همچنین درباره میزان یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه نیز گفت: دانشجویان ۷۰۰ هزارتومان یارانه دریافت می‌کنند که ۴۰ درصد را وزارت ارشاد و حامیان مالی پرداخت می‌کنندو و ۶۰ درصد دیگر را دانشجویان. میزان یارانه استادان نیز ۸۰۰ هزار تومان است که ۵۰ درصد توسط وزارت ارشاد و حامیان و مابقی توسط خودشان پرداخت می‌شود. یارانه در بخش مجازی قابل استفاده است تا مردم بدون دغدغه و احساس محرومیت، این دغدغه را نداشته باشند که نمی‌توانند مسافتی را طی کنند.

یمن نیز در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهمان ویژه حضور دارد.

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برپاست.

مهر

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا