اقتصاد کلان و بودجهاقتصادی

در صورت پیروزی در انتخابات کار را به طور جدی آغاز می‌کنیم

جلیلی :

جلیلی گفت: ما در سال‌های اخیر با حضور کارشناسان به نتایجی رسیده‌ایم و ان شاءالله در صورت پیروزی در انتخابات از روز شنبه کارمان را به طور جدی آغاز می‌کنیم.

به گزارش اقتصاد روز از مهر، سعید جلیلی در نشست مشترک با نمایندگان مجلس گفت: خیلی خوشحالم از همراهی نیروهای انقلاب در جهت هدف مقدسی که داریم، ما امروز در نقطه بسیار مهمی قرار داریم که در طول تاریخ بی سابقه است. در بخش‌های مختلف به ویژه بخش فناوری در یک نقطه بسیار مهم قرار داریم.

وی با بیان اینکه ما امروز یک جهان فرصت داریم تا یک ایران جهش را در کنار هم رقم بزنیم، ادامه داد: این گونه نمی‌شود که برای حل مسائل بگوییم کارشناس باید بیاید، وقت بگذارد و مساله را در طول زمان حل کند، ما فرصت و زمان زیادی نداریم.

جلیلی گفت: ما در سال‌های اخیر با حضور کارشناسان به نتایجی رسیده‌ایم و ان شاءالله در صورت پیروزی در انتخابات از روز شنبه کارمان را به طور جدی آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: حرکت ما در جهت تحقق اهداف بزرگ‌نیازمند همراهی نزدیک دولت و مجلس است و این کاری بزرگ و بسیار ارزشمند است. نمی‌شود گفت ما معطل این کشور و آن کشور هستیم و در نهایت بگوییم رشد اقتصادی ما صفر بوده است.‌
ان شاءالله بتوانیم همه به نقش‌های محوله خود عمل کنیم

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا