صنعت و تجارتگردشگری

رقابت خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و معلولین در رالی تور گردشگری

رالی تور گردشگری خانوادگی تهران- خوی ویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و معلولین، برگزار می شود.

 

به گزارش اقتصاد روز از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد روز 29 خرداد ماه 1403 با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری، کمیته رالی و کمیته امور خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و معلولین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزار می شود.

 

شرکت کنندگان در این رالی تور گردشگری که از استان های البرز، فارس، تهران، زنجان، مرکزی، سمنان، خراسان جنوبی، همدان، اهواز و قزوین هستند، رقابت خود را از پارک چیتگر در تهران آغاز خواهند کرد.

 

کرج، قزوین، زنجان و تبریز، شهرهایی هستند که خودروهای حاضر در این برنامه، پس از عبور از آنها به شهر خوی در استان آذربایجان غربی رسیده و با برگزاری مراسم اختتامیه به رقابت خود پایان خواهند داد.

از آنجایی که این نوع رالی ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می شوند، ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی است.

 

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا