صنعت و تجارتگردشگری

صدور نیم بهای گواهی نامه رانندگی بین المللی و تخفیف ویژه کارت اشتراک امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گواهی نامه رانندگی بین المللی را به صورت نیم بها برای بازدیدکنندگان صادر می کند.

به گزارش اقتصاد روز از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، واحد صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان تنها نماینده رسمی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) در امر صدور این نوع مدارک در ایران، تا 26 بهمن 1402 با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به متقاضیان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی خدمات ویژه ارائه می کند.

مراجعه کنندگان می توانند با در دست داشتن اصل گواهی نامه رانندگی ملی، گذرنامه و یک قطعه عکس جدید پرسنلی، در کمترین زمان، این مدرک بین المللی را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند.

 

غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره ۱۶ در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ ازساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ پذیرای علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری است.

 

ارائه تخفیف ویژه کارت اشتراک امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

 

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، کارت های اشتراک امدادی را با تخفیف 50 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ارائه می کند.

 

به گزراش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امداد خودرو کانون تا 26 بهمن 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، علاوه بر معرفی خدمات و فعالیت های خود، به متقاضیان و بازدیدکنندگان از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، تخفیف ویژه در صدور کارت های اشتراک ارائه می کند.

 

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به صورت شبانه روزی با شماره های 09629، 6423 و 1423-021 در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی است.

 

غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره ۱۶ در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ ازساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ پذیرای علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا