اجتماعیتعاون و کارآفرینیدسته‌بندی نشده

قاضی‌زاده: نباید با خودتحقیری دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببریم

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: نامزدها نباید خودتحقیری داشته و دستاوردهای انقلاب را نباید زیر سوال ببریم.

به گزارش اقتصاد روز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری امروز خود در ایسنا درباره توییت اخیر رئیس ستاد انتخابات خود درباره اعلام خبری جدید، اظهار کرد: در ادامه مباحثی که با نخبگان و متخصصان جوان خود داشتیم، ۱۰۰ مساله فوری کشور را شناسایی کرده و پاسخ کوتاه مدت هم دارند. برنامه‌های دولت مردم و خانواده مشخص است که برنامه‌های کلان آن را قبلا منتشر کرده‌ایم و الان به ۱۰۰ موضوع آن اشاره می کنم.

وی  ادامه داد: این ۱۰۰ مساله شامل مواردی از جمله برای جایگاه مسجد، جلوگیری از پرداخت رشوه، مشکل ربا، نیاز به وام، ازدواج، اصلاح پول ملی، آسیب‌های اخلاقی در دولت، جلوگیری از تضییع حق مردم، سربازی، چابک سازی دولت، کاهش مشکل کنکور، افزایش راندمان آموزشی، آلودگی هوا، کنترل ترافیک، شکستن تحریم‌ها، افزیش صادرات، مشکلات منطقه ای، حجاب، تورم، عدالت اقتصادی در توزیع مصرف، محرومیت، قاچاق، آسیب‌های بهداشت و درمان، فیلترینگ، سرعت اینترنت، گردشگری، ورزش، مالیات، تکنولوژی، محیط زیست، کشاورزی، کاهش قیمت کالاهای مایحتاج مردم، خودروسازی، کاهش تلفات جاده‌ای، افراد محروم، تفریحات مردم، افزایش راندمان انرژی، بیکاری، بازنشستگی، نخبگان خارج کشور، جلوگیری از رانت، استفاده از پول‌های خرد، بورس، مدیریت فصای مجازی، کنترل مرزها، افزایش حقوق کارمندان، اصلاح سینما، مطالبات فرهنگیان، دارو، اعتبار نهادهای علمی، جلوگیری از سقط، اجاره بالای منزل، اتباع و مهاجرین، سالمندان، صندوق‌های بازنشستگی است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یک برنامه اجرایی برای کاهش این مشکلات در کمتر از دو سال و افزایش رضایت و سرمایه اجتماعی داریم. ما دنبال افزایش اعتماد مردم و باور آنها به کارآمدی دولت هستیم.

باید وظایف دولت به مردم واگذار شود

وی همچنین درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، گفت: یک مشکلی که در دولت وجود دارد این است که چون وظایف دولت را کاهش نمی‌دهیم دنبال کاهش نیروی انسانی هستیم. برای چابک سازی دولت باید وظایف دولت به مردم واگذار شود. ما باید متناسب با وظایف اساسی دولت، ساختار را بازبینی کنیم و نیروهای شرکتی، با دولت مستقیم  قرارداد داشته باشند تا امنیت شغلی داشته باشند. این کار هزینه دولت را هم کاهش می دهد.

هر شش نامزد با داشتن سابقه رزمندگی باید آبروی نظام را حفظ کنند
نباید با خودتحقیری دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببریم

قاضی زاده افزود: من خودم را برخاسته از انقلاب اسلامی می‌دانم و خود را مدیون خون شهدا می دانم و کاری نمی کنم که کسانی که سابقه ریختن خون شهدا را دارند، از حرف‌های من خوشحال شوند. هر شش نامزد سابقه رزمندگی دارند و الان باید آبروی نظام را حفظ کنند. نامزدها نباید خودتحقیری داشته و دستاوردهای انقلاب را نباید زیر سوال ببریم. مسائل کشور بیان شود و این اشکالی ندارد ولی زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب کار خوبی نیست. در دهه ۹۰ که اقتصاد ما کوچک شد، هنوز بین ۲۵ قدرت اقتصادی دنیا هستیم. نباید این دستاوردها زیر سوال برود.

ایسنا

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا