صنعتصنعت و تجارت

پیام مدیر عامل گسترش صنایع معدنی کاوه در سال رونق تولید

ورود به هزاره سوم میلادی در عرصه های اقتصادی و کسب وکار، همراه با تسریع در تحولات نظامهای صنعتی و تولیدی بود و این نظامها در پیوستگی جهانی که دارند، امواج خود را به حوزه های مختلف رسانده ­اند.

به گزارش اقتصاد روز، دکتر سید محمد اتابک، مدیر عامل گسترش صنایع معدنی کاوه به مناسبت سال رونق تولید، با بیان این مطلب گفت: به عبارت دیگر جهان وارد عصر فراصنعتی شده و دارایی های دانشی و معنوی  سازمانها، تبدیل به مهمترین موضوع کسب و کار شده اند.

وی افزود: در چنین فضایی، سازمانها بایستی برای بهسازی وضعیت موجود خود و نیز خلق آینده ای تعریف شده، فعالیت های خود را سازماندهی نموده و با تکیه به منابع موجود و قابل دسترس، با رفع تنگناها و مدیریت مخاطرات کل سازمان خود را هدایت نمایند.

دکتر اتابک تاکید کرد: برای استمرار حرکت متعادل در دنیای رقابتی کسب وکار و بهره گیری از فرصتها ، بایستی با تکیه بر مدیریت آگاهانه بر زنجیره ارزش افزوده نهادسازی، ظرفیت سازی و پیاده سازی سیستم های مدیریت را هدف اصلی قرار داد.

 بر این اساس شرکت ما ، با اعتقاد به موارد فوق، تفکر مدیریت آگاهانه و یکپارجه برای حفظ منابع ذینفعان که سهامداران و جامعه می باشند را هدف اصلی قرار داده است .

او اظهار داشت: با شناختی که از مزیت های داخلی بدست آورده ایم، حوزه فعالیت شرکت را در صنایع معدنی، سیمان، فولاد و آلومینیوم انتخاب نموده ایم تا در راستای ایجاد و توسعه واحد های جدید، نظام های بهره برداری بهینه از واحد های تولیدی موجود را پیاده سازی و در این راه بصورت مستمر گام برداریم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا