صنعت و تجارتگردشگری

نخستین رالی تور گردشگری موتورسيكلت های گردشگری

همزمان با عید سعید قربان آغاز می شود:

کلوپ ملی گردشگری موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان های مازندران و گلستان، نخستین رالی تور گردشگری ویژه موتورسيكلت های گردشگری را برگزار می کند.

به گزارش اقتصاد روز از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، پیمایش موتورسيكلت های ویژه گردشگری و مسافرتی که تعدا آنها بیش از 30 دستگاه خواهد بود، روز دوشنبه 28 خرداد ماه 1403 همزمان با عید سعید قربان پس از برگزاری آيين افتتاحيه در مجموعه فرهنگی تفریحی اراضی عباس آباد تهران آغاز می شود.

 

شرکت کنندگان در این رویداد پس از ترک تهران و پیمودن جاده هراز در روز نخست سفر خود به استان مازندارن و شهر ساری می رسند و پس از آن به استان گلستان سفر کرده و از اماکن و جاذبه های گردشگری و طبیعی این استان، بازدید خواهند کرد.

نخستین رالی تور گردشگری موتور سيكلت های گردشگری به مدت پنج روز ادامه داشته و در روز پنجشنبه سی و یکم خرداد ماه به پایان خواهد رسید.

 

توسعه گردشگری پايدار و ارائه خدمات گردشگری خاص، ترویج سفرهای مسئولانه و کم خطر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی جنبه های نوین گردشگری با وسیله های نقلیه موتوری، نهادینه سازی فرهنگ پاسداشت طبیعت و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور گردشگری است.

 

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا