اجتماعیبهداشت و درمان

همکاری دانشکده های داروسازی تهران و لیسبون کلید خورد

دانشکده های داروسازی دانشگاه های علوم پزشکی تهران و لیسبون پرتغال با امضای تفاهم نامه ای بر سر گسترش همکاری های علمی و دانشگاهی توافق کردند

با امضای تفاهم نامه ای؛

به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ایرنا، این تفاهم نامه در نشست مشترک شرکت های دارویی ایران و پرتغال در لیسبون و با هماهنگی میان سفارت های پرتغال در ایران و جمهوری اسلامی ایران در پرتغال، به امضا رسید.
گسترش همکاری‌ های دانشگاهی، علمی، فرهنگی و تلاش برای یافتن بسترهای جدید برای تبادل دانش میان دانشگاه‌ ها و برگزاری دوره‌ های مشترک از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
براساس گزارش ، دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در این تفاهم نامه هفت عنوان همکاری در نظرگرفته شده است. تبادل دانشجویان مقاطع دکتری عمومی داروسازی و تحصیلات تکمیلی به طور سالیانه در تعداد مورد توافق، تبادل اساتید، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک و بین المللی، برگزاری برنامه های آموزشی بصورت کارگروهی، سمپوزیوم و سخنرانی ها، تبادل یافته های حاصل و تهیه مواد مورد نیاز منطبق با سیاست های دو دانشکده و گسترش فعالیت های آکادمیک بین دو دانشگاه از دیگر اهداف در نظرگرفته شده در این تفاهم نامه است.
پروژه های تحقیقاتی مشترک، پس از ارائه جزئیات و بررسی طرفین و تایید نهایی، به طور رسمی شروع می شود.
همچنین مقرر شد موضوعات پیشنهادی توسط هر دو دانشکده مورد بحث قرار گرفته و همکاری هر چه زودتر اجرایی و هر دو هفته یکبار به صورت مجازی تبادل نظر میان گروه های آموزشی دو دانشکده صورت گیرد.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا