صنعت و تجارتگردشگری

پاویون ایران در نمایشگاه MITT مسکو از طراحی خوب و ویژه ای برخوردار است

مدیر عامل آژانس مسافرتی راستین سیر: امسال پاویون ایران از طراحی و اجرای بسیار خوب و ویژه ای برخوردار است و در آن نمادهای تاریخی و اسلامی برای معرفی شایسته ظرفیت های گردشگری کشورمان، مشاهده می شود.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی ستاد نمایشگاه، اکبر غمخوار مدیر عامل آژانس مسافرتی راستین سیر روز پنجشنبه 25 اسفند 1401 در حاشیه برگزاری آیین افتتاح غرفه ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو، با بیان اینکه موفق شدیم به عنوان یکی از نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان و پیش از فرارسیدن نوروز 1402 در نمایشگاه MITT حضور داشته باشیم و تصویر واقعی از جاذبه ها و تاریخ و تمدن ایران زیبا را به نمایش در آوریم، گفت: امسال پاویون ایران از طراحی و اجرای بسیار خوب و ویژه ای برخوردار است و در آن نمادهای تاریخی و اسلامی مشاهده می شود.

او شرکت در این نمایشگاه را برای جذب گردشگران و جهانگردان روسی مفید و موثر دانست و افزود: از آنجایی که بازار سفر و گردشگری کشور روسیه بازار جدیدی برای ایران است، حضور دفاتر خدمات مسافرتی در این دوره از نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو با هدف ترغیب روس ها برای سفر به ایران و شرکت در تورهای مسافرتی، بسیار قابل توجه و پررنگ است.

عضو هییت مدیره جامعه تورگردانان ایران خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و برنامه های جانبی که برای اجرا در ایام برپایی نمایشگاه طراحی شده، شاهد افزایش آمارهای ورود گردشگران خارجی به ایران باشیم. البته این یک نوعی از بازاریابی است و در کنار شرکت در نمایشگاه ها، لازم است از روش های مکمل هم بهره ببریم تا بتوانیم اقدامات موثری در بازار این منطقه انجام داده و به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا