اجتماعیتعاون و کارآفرینیمسکن و شهرسازی

اعضای تعاونی مسکن مخابرات پروژه برج مهر اقدسیه تجمع کردند

اعضای تعاونی مسکن مخابرات در اعتراض به تصمیم بانک کشاورزی در رابطه با مزایده این برج ها در مقابل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی تجمع کردند.

بنابر اسنادی که از سوی اعضای این تعاونی در اختیار اقتصاد روز قرار گرفته، 400 عضو پروژه برج مهر اقدسیه با تهیه طوماری نسبت به تصمیم بانک کشاورزی در رابطه با این برج اعتراض کردند.

در این طومار آمده است: در سنوات گذشته مدیر عامل وقت تعاونی بدون اطلاع اعضا اقدام به دریافت 17 میلیارد تومان وام از بانک کشاورزی کرده است و سند مذکور در رهن بانک قرار داده است. سپس ابتدا بدلیل عدم پرداخت اقساط، برج ماه که یکی از برجهایی که در اختیار تعاونی بوده است ، به قیمت 30 میلارد تومان توسط مسئولین وقت بانک تصاحب گردیده ( اکنون بیش از هزار میلیارد تومان ارزش دارد ) و پس از آن با ادامه سود انباشته و تصاعدی بدون در نظر گرفتن مالکیت و قراردادهای خرید اعضای ستمدیده ، نسبت به حراج برج ماه به یک چهارم قیمت واقعی آن( ۶۰ میلیارد تومان) به یکی از شرکت های وابسته اقدام کرده است.

اکنون با عنایت به اینکه از طریق اداره تعاون استان موضوع تشکیل مجمع و انتخاب هیئت تصفیه جدید در دستور کار قرار دارد، اعضای این تعاونی از ریاست محترم قوه قضائیه درخواست دارند ضمن ورود و دستور بررسی نسبت به توقف ادامه اقدامات اجرای مزایده بانک کشاورزی و اداره ثبت اوامر عالی را صادر فرمایند تا فرصت لازم برای پیگیری، مذاکره و تسویه بدهی و سایر اقدامات لازم از سوی هیئت تصفیه جدید تعاونی و نمایندگان اعضا صورت پذیرد.

لازم به ذکر است در جلسه ای که با حضور مشاور مدیر عامل و مسئولین حقوقی و حراست بانک با نمایندگان اعضاء در محل بانک انجام شد مسئولین مذکور قول مساعدت و همکاری و حل و فصل موضوع با اعضای ستمدیده که غالباً از خانواده های ایثارگر و آسیب پذیر جامعه هستند دادند که لازم است از حسن همکاری مسئولین مردم نهاد بانک قدردانی کرد.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا