اجتماعیشهری

در ۲۴ ساعت بیش از ۸۰۰ خبر علیه من ساخته شد/ پول‌ این خبرسازی‌ها را از کجا می‌آورند؟

سخنگوی دولت:

بهادری جهرمی در حیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به شایعه استعفایش گفت : شما عزیزان که مستمر با ما در ارتباط هستید، هیچ‌کدام اعلام استعفا از من شنیدید؟

به گزارش اقتصاد روز ، در طول ۲۴ ساعت بیش از ۸۰۰ خبر علیه من در حوزه‌های شخصی و تحصیلی، گزارش عملکرد دولت، استعفا و … ساخته و منتشر شد. من نمی‌دانم این پول‌ها را از کجا می‌آورند؟ من نمی‌دانم این‌ها خودشان به فکر اعتبار خود نیستند که اینطور خبر دروغ را منتشر می‌کنند؟

واکنش سخنگوی دولت به نمایش نمودار تورم در مناظره انتخاباتی
علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت در واکنش به نمایش نمودار تورم از سوی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نوشت:
ادعا می‌کنند دولت سوم روحانی نیستند اما وقتی می‌شنوند تورم آن زمان تا ۸۰درصد هم بالارفته پریشان می‌شوند!

جهت اطلاع، تورم تولید کننده تا ۱۰۳درصد هم بالا رفت!‎شهید رئیسی این وضعیت را تحویل گرفت، اما برای حفظ آرامش مردم دم بر نیاورد.
با جهاد شهید رئیسی، همین نرخ به ۲۳درصد کاهش یافت.

سخنگوی دولت: بارها درخصوص فساد چای دبش و نقش دولت در شناسایی و معرفی آن به قوه قضائیه گفته‌ایم/ کلیپ تقطیع شده ۲۰ ثانیه‌ای از بنده که القا شود گفته‌ایم در این‌باره فسادی رخ نداده، مصداق بی‌اخلاقی است

بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی در مورد فساد چای دبش: در خصوص فساد چای دبش که دو سال پیش رخ داده، بارها جرایم و فساد آن تشریح و گفته شده که دولت ابتدا گزارش‌ دهنده بوده و بلافاصله قوه قضائیه وارد شده و پرونده شکل گرفته و در حال پیگیری است؛ با این وجود در این چند روز و با فضای انتخاباتی کشور، یک تیکه ۲۰ ثانیه‌ای از توضیح تفصیلی بنده که در مقام توضیح تفاوت جرم اختلاس و جرم عدم رفع تعهد ارزی است به گونه‌ای تقطیع می‌شود که القا کنند مدعی شدیم در این خصوص فسادی رخ نداده!

این دست تحریف‌ها و دروغ‌گویی‌ها باعث می‌شود که ما از مسیر اخلاق فاصله بگیریم و دو قطبی ایجاد شود. نتیجه این است که از ظرفیت‌ها نمی‌توان خوب بهره‌برداری کرد و مولفه قدرت حاکمیت و قدرت اجتماعی ما کاهش بیابد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا