اجتماعیشهری

نبود تناسب میان منابع مالی و تقاضای شهروندان در استان تهران

معاون استاندار تهران تاکید کرد

معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر نبود تناسب میان منابع مالی و تقاضای شهروندان در تهران گفت: منابع مالی درنظرگرفته شده برای استان تهران پاسخگوی تقاضای مردم این استان نیست.

به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ایسنا، محمد تقی‌زاده در تشریح کمبود منابع مالی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه پروژه‌های عمرانی بخش راه و شهرسازی اظهارکرد: با توجه به اینکه اعتبارات در نظرگرفته شده برای استان تهران کافی نیست، ضروری است راه و شهرسازی استان تهران مدل تامین منابع در استان تهران را طراحی کند و از ظرفیت موجود در این استان برای طرح‌های فنی و عمرانی استفاده شود.

وی افزود: مقرر شده است اداره کل راه و شهرسازی استان تهران وضعیت راه‌های استان تهران را بررسی کند و گزارشی مقایسه‌ای در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران نسبت به راه‌های کشور با در نظر گرفتن وضعیت جمعیت و تراکم راه‌ها همچنین چگونگی تخصیص اعتبارات در حوزه راه را به‌صورت علمی و تخصصی تهیه و تنظیم کند.

تقی‌زاده در خصوص طراحی مدل جذب اعتبارات برای انجام طرح‌های عمرانی در استان تهران تاکید کرد: کمیته‌ای با حضور دفتر فنی استانداری تهران، سازمان مدیریت و راه و شهرسازی استان تهران تشکیل می‌شود تا مدلی برای جذب اعتبارات جهت طرح‌های فنی و عمرانی بررسی و طراحی کنند تا طرح‌های عمرانی ضروری در استان تهران نیاز به گذشت زمان برای تامین منابع مالی نداشته باشد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا