بانک و بیمه

سال 97 در عرصه بانکداری سال تغییر خواهد بود/ تجربه ای جدید به مشتریان بانک ایران زمین ارائه می شود

مدیرعامل بانک ایران زمین:

مدیرعامل بانک ایران زمین با تاکید بر حساسیت هایی که اکنون نسبت به حمایت از تولید کنندگان و تامین مالی بخش‌های تولیدی در سال 1397 وجود دارد، اظهار داشت: آنچه مسلم است شبکه بانکی به عنوان تامین کننده مالی اقتصاد کشور با سال حساسی روبرو ست، که نیاز به آرامش، سیاست‌گذاری صحیح و همراهی سایر بخش های اقتصاد برای گذر از شرایط فعلی دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تغییراتی که در بازارهای مالی در انتهای سال گذشته ایجاد شد، گفت: در کشور ما بانک ها به عنوان اولین تامین کنندگان مالی مطرح هستند، بنابراین این بخش از اقتصاد کشور برای اینکه بتواند وظیفه خود را در قبال تولید کنندگان و سایر بخشهای اقتصادی ایفا کند نیازمند حمایت و سیاست‌گذاری‌های با ثبات است.
وی افزود: بانک ایران زمین، در سال 1396 با هدف توسعه اقتصاد کشور و حمایت از تولید کنندگان داخلی بخش عمده‌ای از منابع خود را در مسیر توسعه و شکوفایی این گردانندگان چرخ‌های اقتصاد کشور به کار گرفت و براساس بخشنامه‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تأمین مالی بنگاه های کوچک و رسیدگی به درخواستهای آنها را با سهل ترین شرایط را در سال گذشته در اولویت خود قرار داد.
پورسعید با اشاره به شرایط بازارهای مختلف و تاثیر آن بر روند فعالیت بانک ها اظهار داشت: عوامل مختلفی بر افزایش قیمت ارز و سکه تاثیر گذاشته است و این تاثیر گاهاً خواسته یا ناخواسته بر روند سرمایه‌گذاری مردم در بانکها موثر بوده است، که امیدواریم با همراهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 97 شاهد رشد و ثبات اقتصاد کشور باشیم.
وی در ادامه با اشاره به چشم‌انداز بانک ایران زمین، گفت: در سال گذشته برمبنای چشم انداز بانک که نام آن پرواز 1400 است تلاش کردیم تا با پیاده سازی نقشه راه در بانکداری دیجیتال، مشتریان را در آینده‌ای نزدیک با مفهوم و تجربه‌ای جدید از این صنعت آشنا کنیم، که رونمایی از همراه بانک ایران زمین، با مفهوم سوپر مارکت مالی در همین راستا بوده است.
پورسعید با بیان این که ضمن افزایش سرمایه بانک در سال جاری اظهار داشت: امروز به دنبال ایجاد بستری مناسب جهت حضور تکنولوژی‌های نوین، شرکتهای دانش بنیان، فین تک‌ها و استارت‌آپ‌ها در عرصه بانکداری هستیم. ما معتقدیم آنجایی باید خدمت ارائه کنیم که مردم حضور دارند. بر همین اساس ارائه خدمت در شبکه‌های اجتماعی و ارائه خدمات بر این بستر جزو اهداف نزدیک بانک ایران زمین است.
وی در انتها اظهار امیدواری کرد در سال 1397 که از سوی رهبر انقلاب سال حمایت از تولید داخلی نام گذاری شده است، بانکها بتوانند همکام با اقتصاد کشور ایفای نقش کنند.
مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا