ارتباطات و فناوریاقتصادیگزارش ویژه

آشنایی با گروه مهندسی آی کن: از تولد تا کنون

سال 1379 جمعی از دانش آموختگان رشته مهندسی کامپیوتر، که نفراتشان به تعداد انگشت های دست هم نمی رسید، با تکیه بر دانش روز دنیا و با هدف توسعه زیرساخت های نرم افزاری کشور، گرد هم آمدند و اولین پایه های آی کن را بنا نهادند؛ جوانانی سرشار از انگیزه و انرژی با ایده هایی ناب از جمله راه اندازی سازمان الکترونیک و بومی سازی سیستم مدیریت فرآیندهای کسب وکار (BPMS) در ایران، که در آن سال ها توجه افراد اندکی را به خودش جلب کرده بود، ولی توانایی دسترسی به آن و استفاده از این فناوری نو، در انحصار کشورهای رده اول در جهان بود.

به گزارش اقتصاد روز، کمتر از 2 سال بعد، آی کن اولین محصول نرم افزاری خود را با عنوان سامانه مدیریت اسناد ارائه کرد. نهال راهکارهای آی کن کاشته شد و اکنون در بیست و یکمین سال فعالیت شرکت، آن نهال به درختی تنومند با ریشه های قوی تبدیل شده است.

در اوایل دهه هشتاد هجری شمسی، تولید اولین نرم افزار BPMS استاندارد بومی و تحت وب در ایران، افتخاری بود که با لطف پروردگار و پشتکار متخصصین، نصیب گروه مهندسی آی کن شد.

با گذشت زمان و کسب آگاهی و شناخت دقیق از زیرساخت و فرآیندهای مطلوب مشتریان، فعالیت خود را توسعه دادند و راهکارهای بیشتری را در جهت مرتفع نمودن نیازهای وزارتخانه ها، سازمان ها، ارگان و صنایع مختلف ارائه کرده اند، از جمله:

  • راهکار Enterprise BPMS (نرم افزار BPMS آی کن نسخه Enterprise)
  • راهکار Standard BPMS (نرم افزار BPMS آی کن نسخه استاندارد)
  • راهکار اتوماسیون اداری (اتوماسیون اداری فرزین)
  • راهکار جامع مالی (نرم افزار حسابداری آی کن، نرم افزار بهای تمام شده و …)
  • راهکار جامع منابع انسانی (نرم افزار حضور و غیاب آی کن، نرم افزار کارگزینی آی کن و…)
  • راهکار جامع لجستیک (نرم افزار انبار آی کن، نرم افزار اموال آی کن و…)
  • راهکار یکپارچه ساز آی کن (ICAN ESB)
  • داشبورد مدیریتی
  • و …

در حال حاضر اکثر وزارتخانه های کشور، سازمان ها، دانشگاه ها و صنایع  بزرگ، چون نهاد محترم ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت نیرو، استانداری خراسان رضوی، استانداری مازندران، استانداری گلستان، همراه اول، فولاد مبارکه اصفهان، سیمان تهران، صنعت برق، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی اصفهان و…با بیش از یک میلیون کاربر فعال در سرتاسر ایران، گروه مهندسی آی کن را همراهی می نمایند.

چنانچه مایلید از پیشنهادات و تخفیف های ویژه جشنواره تابستانی محصولات نرم افزاری گروه مهندسی آی کن مطلع شوید، از سایت ICAN.ir بازدید فرمایید.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا