اجتماعیشهری

آغاز فعالیت فروشگاه شهروند در نمايشگاه بين المللى كتاب تهران

مدير عامل شركت شهروند از حضور فروشگاه شهروند در سى و يكمين نمايشگاه بين المللى كتاب تهران همزمان با افتتاح اين نمایشگاه با هدف خدمات دهی به بازدید کنندگان در فضای حدود هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش روابط عمومى شركت شهروند، مسعود سريع القلم مدير عامل شركت شهروند با اعلام اين خبر گفت: فروشگاه شهروند امسال با هدف خدمات دهی به بازدید کنندگان در سى و يكمين نمايشگاه كتاب تهران حضور پيدا كرده و خوشبختانه با توجه به حضور گسترده مردم در نمايشگاه با استقبال خوبى از سوى مراجعه كنندگان روبرو شده است.

مدير عامل شركت شهروند با اشاره به حضور فروشگاه شهروند تا پايان زمان برگزارى نمايشگاه كتاب افزود: خدمات دهى در فروشگاه شهروند از اولين روز برگزارى نمايشگاه كتاب آغاز شده و بازديدكنندگان مى توانند تا آخرين روز نمايشگاه از ساعت ١٠ الى ٢٠ با حضور در فروشگاه شهروند مايحتاج خود را تامين كنند.

سريع القلم با بيان اينكه هدف از حضور فروشگاه شهروند در نمايشگاه كتاب تهران، حمایت از امور فرهنگی و تامين رفاه مراجعه کنندگان و جلب رضايتمندى بيشتر شهروندان است، گفت: در همين راستا شركت شهروند بيش از ششصد قلم كالاى مورد نياز شهروندان شامل انواع نوشیدنی و تنقلات غذای آماده، کیک، بیسکوییت و … را با تخفيفات ويژه در نمايشگاه كتاب عرضه مى كند تا بتواند به سهم خود قدمى در مسير رضايت بيشتر شهروندان بردارد، همچنین غرفه نان سحر و غذای هانی در این فروشگاه پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

فروشگاه شهروند از روز چهارشنبه ١٢ ارديبهشت لغايت شنبه ٢٢ ارديبهشت ماه از ساعت ١٠ صبح تا پايان ساعت كارى (٨ شب) در نمايشگاه كتاب تهران واقع در مصلى حضرت امام خمينى (ره) جنب شبستان، سالن انتشارات خارجى (عربى) ورودى E به بازديد كنندگان خدمات دهى دارد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا