بازرگانیصنعت و تجارت

آقای وزیر به جای معاونش عذرخواهی کرد

محمد شریعتمداری در واکنش به اظهارات معاون خود مبنی بر اینکه رسانه‌ها درباره مسائل اقتصادی چرت و پرت می‌گویند، گفت: حتما آقای سینکی خسته بوده و خطاب اظهاراتش نسبت به اصحاب رسانه و جراید نبوده است.  به گزارش اقتصادروز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمد شریعتمداری وزیر صنعت و معدن درباره اظهارات معاونش گفت: بدون تردید این شخص رسانه‌ای بوده و این صبر لسان و اشتباه بیان از آن قسمت‌هایی است که نیاز به گذشت رسانه‌ها دارد.

شریعتمداری تأکید کرد: بنده به نمایندگی از دیگرانی که قدر رسانه‌ها و مطبوعات را نمی‌دانند عذرخواهی می‌کنم، یکی از مهمترین ارکان دموکراسی در کشورمان وجود رسانه‌های آزاد است که ایجاد شفافیت را به وجود می‌آورد و ما به آنها افتخار می‌کنیم.

وزیر صنعت و معدن در ادامه افزود: حتما تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و انتقال صحیح اطلاعات وجود دارد و هر روز بهتر خواهد شد.

گفتنی است، حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت در واکنش به سوال خبرنگاری در خصوص اقدامات انجام‌شده برای تنظیم بازار گفت: رسانه‌ها چرت و پرت به مردم نگویند تا ما حرفمان را بزنیم.

لازم بذکر است، چندی پیش حسن یونس سینکی، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه همایش گرامیداشت روز ملی اصناف در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم که “مردم این روزها از شما با عنوان مرد شماره یک تنظیم بازار کشور خیلی انتظار دارند، چه‌کارهایی را برای پاسخگویی به این انتظارات دردستور کار دارید؟”، اظهار کرد: «من از رسانه‌ها انتظار دارم که این‌قدر چرت‌وپرت به مردم نگویند تا ما حرف‌هایمان را بزنیم».

وی افزود: «من قصدی برای صحبت در این شرایط نداشتم».

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اینکه “مردم از شما به‌عنوان مسئول انتظار تنظیم بازار را دارند؟” با خنده گفت:«چه انتظاری دارند؟».

سینکی در پاسخ به اینکه “برای تنظیم بازار چه اقداماتی را در دستور کار دارید؟”، گفت: «من به شما نباید جواب بدهم».

وی هنگامی که با این جواب خبرنگار تسنیم مواجه شد که رسانه‌ها نماینده مردم هستند و مردم انتظار پاسخگویی مسئولان را دارند، گفت: «شما خبرنگار هستید و نماینده مردم نیستید».

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا