اجتماعیشهری

تجلیل از 30 سال فعالیت علمی و عملی «وردی‌نژاد»

مراسم تجلیل از 30 سال فعالیت علمی و عملی «فریدون وردی‌نژاد» مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی و صاحبنظر در حوزه‌های ارتباطات، رسانه و روابط‌عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اقتصاد روز، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری روز شنبه در آیین تجلیل از وردی نژاد در سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک گفت: وردی‌نژاد با فعالیت های خود در عرصه رسانه و سیاست پیوند دهنده این دو بود.
پرویز اسماعیلی با بیان اینکه افرادی مانند وردی‌نژاد در فضای عمومی کشور کمتر یافت می شوند، تصریح کرد: او مدیریت اجرایی، سیاسی و رسانه ای را تجربه کرد و توانست در عرصه رسانه، در کنار ایجاد ساختار، شاگردان زیادی تربیت کند.
وی با بیان اینکه از گذشته، وردی‌نژاد را متعلق به تمام تفکرات سیاسی می شناختند، خاطرنشان کرد: این روند به این دلیل است که آنجا که پای ایران و ایرانی در میان باشد بدون در نظر گرفتن هر سلیقه ای به میدان عمل پا می گذارند.
اسماعیلی با اشاره به اینکه وردی‌نژاد در عرصه های مدیریت سیاسی هم ریشه ارتباطی داشته است، اظهار داشت: در عصر تعامل امروزی که بر اساس انتقال یک سویه اندیشه ها شکل نگرفته است، یکی از رموز موفقیت وردی‌نژاد پیوند سیاست و ارتباطات بود.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: با اینکه این روزها با یکدیگر همکار هستیم ولی در همه هنگام فاصله استاد و شاگردی را حفظ کرده ام و به آن افتخار می کنم.
وی، وردی‌نژاد را مصداق ضرب المثل «درخت هر چه پر بارتر، افتاده تر» دانست.
مراسم تجلیل از ۳۰ سال فعالیت علمی و عملی وردی‌نژاد در حوزه‌های ارتباطات، رسانه و روابط‌عمومی با حضور محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از استادان و پیشکسوتان رسانه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا