اجتماعیشهری

اختتامیه اردوی آموزشی آشنایی نوجوانان تهرانی با معارف فلسطین و قدس

چهارشنبه این هفته برگزار می شود

اردو اموزشی آشنایی با قضیه فلسطین یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه برای دانش اموزان تهرانی چهارشنبه هفته جاری با برپایی مراسم اختتامیه به کار خود‌ پایان می دهد.

به گزارش اقتصادروز و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مراسم اختتامیه این اردوی آموزشی با همکاری و مشارکت اداره کل اموزش پرورش شهر تهران، اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

نخستین دوره تخصصی در قالب اردوی آموزشی برای دانش آموزان تهرانی با موضوع آشنایی با فلسطین یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه که از چهارشنبه هفته پیش در اردوگاه شهید چمران آغاز شد، چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۵ با برپایی مراسم اختتامیه با حضور مسئولان آموزش و پرورش ، کمیته حمایت از فلسطین نهاد ریاست جمهوری ، دبیرخانه حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی و فرهنگسرای رسانه در همین اردوگاه به کار خود پایان خواهد داد.

این اردوی تخصصی با حضور دهها دانش آموز تهرانی و همزمان با تحولات مهم در سرزمین فلسطین و با هدف آشنا کردن نوجوانان با معارف فلسطین و بیت المقدس برگزار شد.

آشنایی با مسائل قشر نوجوان در کشور ، فن آوری های نوپدید رسانه ای و همینطور معارف فلسطین و قدس از جمله برنامه های نخستین دوره اردوی آموزی، دانش آموزان تهرانی است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا