اجتماعیشهری

استان البرز آخرین ایستگاه جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی جهاد سازمان دامپزشکی در سال 1401

به گزارش اقتصاد روز، رزمایش جهاد دامپزشکی به همت قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی و با حضور دکتر درگاهی معاون هماهنگی امور اجرایی قرارگاه جهاد دامپزشکی سازمان دامپزشکی ، دکتر توکلی مدیر کل  مدیر کل دامپزشکی استان البرز، دکتر بغدادی، فرماندار نظرآباد و سایر مدیران استانی و شهرستانی در محل روستاهای کمتر توسعه یافته شهرستان نظرآباد در آخرین روز سال 1401 برگزار شد.

دکتر محمدامین درگاهی ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه قرارگاه جهادی سازمان دامپزشکی بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور وقت با دستور دکتر آقامیری به همت دکتر خورشیدوند و فعالان عرصه جهاد دامپزشکی تشکیل شد.

اظهار کرد: تلاش های دامپزشکان جهادی در سراسر کشور قابل تقدیر است .وی افزود در سال ۱۴۰۱ به حول قوه الهی توانستیم در اکثر استان های کشور چندین رزمایش جهت کمک به دامداران در مناطق مستعد خدمت استان‌ها برگزار کنیم و در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

درگاهی با بیان اینکه چشم‌انداز برنامه‌های کاری ما کنترل بیماری‌های موجود در دام و طیور و بهبود‌ سطح بهداشت و اقتصاد دامداران و ولی نعمتان انقلاب اسلامی است، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی کشور،به آموزش،ویزیت و درمان ،واکسیناسیون،دام‌ و طیور فعالیت می کند که علاوه بر حضور فعال همکاران ادارات دامپزشکی آن استان بخشی از این افراد، دانشجویان و گروه دیگر هم از بخش خصوصی هستند که به شناسایی مناطق، واکسیناسیون و ویزیت و درمان با دارو رایگان فعالیت می‌کنند.
دکتر توکلی نیز ضمن تبریک پیشاپیش سال نو اذعان نمود: رزمایش جهاد دامپزشکی برای اولین بار توسط ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور جناب آقای دکتر آقامیری مطرح و در کشور عملیاتی گردیده و هدف از این رزمایش: ۱. واکسیناسیون رایگان ۲. سمپاشی رایگان ۳. ضدعفونی رایگان ۴. درمان رایگان و همچنین رهنمودهای بهداشتی بوده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ابراز امیدواری کرد که این فعالیت‌های جهادی باعث ایجاد رضایت بهره برداران و تولیدکنندگان و همچنین کاهش مشکلات دامداران گردد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا