اجتماعیشهری

افتتاح و کلنگ زنی 10 پروژه روستایی با اعتباری حدود 30 میلیارد ریال در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 10 پروژه روستایی در بخش کویرات این شهرستان با حضور دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعتبار کل پروژه های مورد افتتاح و کلنگ زنی در روستاهای محمدآباد، کاغذی، فخره و حسین آباد بخش کویرات راحدود 30 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، آزادسازی و آسفالت معابر به طول 2 کیلومتر با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریال با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان در روستای محمدآباد بخش کویرات مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ادامه گفت: آغاز عملیات احداث نمازخانه و سالن چند منظوره مدرسه بعثت با برآورد هزینه ای حدود 3 میلیارد ریال و توسعه فضای آموزشی در مدرسه شهید عرب با برآورد هزینه ای حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال با مشارکت اداره کل نوسازی استان اصفهان و خیرین در روستای  محمدآباد بخش کویرات انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ماشین آلات سنگین راه سازی شامل دو دستگاه لودر و کامیون با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 800 میلیون ریال با مشارکت سازمان دهیاری ها و شهرداری ها ی کشور و دهیاری روستای محمدآباد در این بخش رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتربایبوردی عنوان کرد: کلنگ احداث پایگاه سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیرین با برآورد هرینه ای حدود 4 میلیارد و 800 میلیون ریال در روستای محمدآباد بخش کویرات به زمین زده شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: کف فرش، جدول گذاری و آسفالت بلوار ورودی روستای کاغذی در بخش کویرات با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این  شهرستان و دهیاری این روستا افتتاح شد.

وی اضافه کرد: در روستای کاغذی بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل، پیاده رو سلامت با اعتباری حدود 300 میلیون ریال و کتابخانه مسجد جامع این روستا با اعتباری حدود 800 میلیون ریال با مشارکت دهیاری و خیرین این روستا به بهره برداری رسید.

دکتر بایبوردی به افتتاح و بهره برداری دو خانه ورزش روستایی در روستاهای حسین آباد و فخره در بخش کویرات اشاره کرد و گفت: این دو خانه ورزش روستایی با اعتباری حدود 200 میلیون ریال با مشارکت اداره ورزش و جوانان این شهرستان و دهیاری های این دو روستا مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته فرماندار شهرستان آران و بیدگل، 50 طرح با اعتبار افزون بر یک هزار و 990 میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا