اجتماعیشهریمیراث فرهنگی

اهتمام وزارت فرهنگ برای تکمیل تالار مرکزی اردبیل

وزیر فرهنگ در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی استان اردبیل خبر داد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت از ۱۳۷ طرح عمرانی و اقتصادی استان اردبیل با حضور وزیر فرهنگ بهره‌برداری شد.

به گزارش اقتصادروز و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در جدیدترین سفر استانی خود که به عنوان نماینده هیات دولت و همزمان با هفته دولت به استان اردبیل سفر کرده است به همراه سیدحامد عاملی استاندار اردبیل و سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ در مراسم بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و اقتصادی این استان حضور پیدا کرد.

مدرسه شش کلاسه میر اشرف، مجموعه ورزشی عمران آباد، کلنگ زنی دانشگاه فرهنگیان با یک هزار میلیارد تومان اعتبار ، طرح مسکن هزار واحدی و افتتاح هتل پنج ستاره یاکاموز  از مهمترین طرح‌هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

 اهتمام دولت در تکمیل تالار مرکزی اردبیل

وزیر فرهنگ در حاشیه بازدید از این طرح‌ها با بیان اینکه سازندگی و کار جهادی به عرصه مدیریت کشور برگشته افزود: در سفر استانی رئیس‌جمهور محترم و هیات دولت پروژه‌های خوبی برای استان اردبیل درنظر گرفته شد که مهم‌ترین آن تالار مرکزی شهر اردبیل است که در این سفر اعتبار قابل توجهی برای تکمیل تالار مرکزی اردبیل در نظرگرفته شده است.

گفتنی است، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که امروز برای سفری یک روزه به عنوان نماینده هیات دولت عازم استان اردبیل شده است، در روستای قرآنی سوها حضور یافت و با قاریان و  حافظان این روستا دیدار کرد.

همچنین حضور در گلزار شهدای روستای انقلابی نیارق برنامه دیگر وزیر فرهنگ بود.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا