اجتماعیشهریمیراث فرهنگی

اولین جلسه اداری رئیس برج آزادی با مدیران و همکاران مجموعه برگزار شد

اولین جلسه اداری سید عباس عظیمی رئیس برج آزادی با مدیران و همکاران مجموعه برگزار گردید.
سرویس فرهنگ و هنر؛ به گزارش اقتصاد روز و به نقل از روابط عمومي برج آزادی، در این جلسه و گفتگوي صميمي رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی ضمن تشکر از خدمات كاركنان خدوم سازمان بر اجراي صحيح ضوابط و مقررات در فرآيندهاي سازماني تاكيد كرد وی افزود : اولين ضرورت براي همه توجه به مقررات و وظایف سازمانی است و همه بايد در رده هاي مختلف سازماني به خوبي به وظايف خود آگاه باشند و به درستی به آن عمل كنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توجه همه ی همکاران حتی در سطوح غیر مدیریتی، به همفکری در امور و ایده پردازی و ارائه ی طرح و برنامه پرداخت.

وی همچنین دوری از روزمره گی و تلاش برای نوآوری در انجام وظایف را خواستار شد و تاکید کرد مهمترین موضوع در حوزه ی کارکنان تکریم ارباب رجوع به ویژه هنرمندان و تلاش برای جذب مخاطب و بالابردن آمار بازدید کنندگان می باشد.

عظیمی توجه به جايگاه انساني و حفظ كرامت انساني همکاران و خانواده هایشان را یک ضرورت دانست.

وی از آنان خواست مثل یک خانواده و با مهر و محبت در کنار یکدیگر به انجام وظایف سازمانی بپردازند و مطمئن باشند که در حوزه ی فرهنگ و هنر شیوه های دلی و انسانی بهتر از روش های رایج و خشک اداری در پیشبرد امور جواب می دهد .

رئيس برج آزادی احترام به تمامی مدیران گذشته از ابتدا تاکنون و ضرورت بهره مندی از تجربیات آنان را از برنامه های اولویت دار خود اعلام کرد.

وی در دوره جدید بر بهره مندی از برنامه ها و تجربیات هنرمندان پیشکسوت تاکید و اعلام داشت که این مرکز فرهنگی می تواند مکان بهره‌مندي هنرمندان جوان از تجربیات پیشکسوتان باشد.

عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود به تعامل حداکثری با اشخاص حقیقی و حقوقی در نهادها و سازمان های مختلف دولتی و غیر دولتی برای رفع مسائل و مشکلات مجموعه اشاره کرد.

وی به دوستی دیرینه ی خود با آقای افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی اشاره کرد و اطمینان داد که با حمایت های مدیر عامل شرایط بهتری را دنبال خواهیم کرد.

وی آقای حفیظی رئيس سابق برج را نیز از دوستان و همکاران خوب در وزارت ارشاد دانست و ضمن قدردانی از زحمات وی، بر ادامه ی مسیر گذشته تاکید کرد.

عظیمی در پایان افزود : هیچ مانعی برای ارتباط مستقیم مدیریت با تمامی همکاران در رده های مختلف وجود ندارد و از آنان خواست همه خود را مدیر برج بدانند و مدیر را برای انجام وظایف مثل گذشته یاری کنند.

در پايان اين جلسه رئیس مجموعه شنونده مطالب همکاران بود و به سوالات آنان نیز پاسخ داد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا