صنعت و تجارتگردشگری

ایران بزرگترین هتل کربلا را سال آینده به بهره برداری می رساند

علی رحیم پور، مدیر عامل گروه هتلهای بین المللی رکسان خبر داد:

علی رحیم پور، مدیر عامل گروه هتلهای بین المللی رکسان از ساخت و بهره برداری فاز نخست بزرگترین هتل کربلا با 1000 اتاق توسط ایران خبر داد.

وی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران به اقتصاد روز در رابطه غرفه گروه هتلهای رکسان در این نمایشگاه گفت: ما در حوزه احداث هتل، تامین مالی، تجهیز ، آموزش و بهره برداری فعال هستیم و در حال حاضر هتلهایی که در اختیار داریم با 1050 اتاق، در حال بهره داری هستند. در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نیز تلاش کردیم تا توانمندیهای گردشگری گروه مالی گردشگری ، هلدینگ سمگا و کلیه شرکتهای تابعه آنها که در حوزه گردشگری فعالیت می کنند را معرفی کنیم.

رحیم پور با بیان اینکه سال آینده 1200 اتاق جدید به اتاق های گروه رکسان افزوده می شوند افزود: ما بزرگترین بوتیک هتل ایران با نام کاروانیکای وکیل کرمان را داریم. این هتل تنها هتل دو طبقه درون شهری ایران است که از یک کارونسرا به هتل تبدیل شده است. هتل های فرودگاهی ما با برند رکسان و رمیس با 520 اتاق ، از سال 90 فعالیت دارند. هتل قصر الضیافه رکسان مشهد را داریم که حدود 6 ماه است از راه اندازی آن می گذرد و در جوار حرم مطهر آقا علی ابن موسی الرضا ، به اعتقاد ما ” دری به بهشت ” برای زائران امام رضا باز می کند. هتل کوثر نجف را داریم که از ابتدای سال در حال بهره برداری است. در اصفهان پرسیش لند اصفهان را داریم. در کرمان، در سیرجان ، هتل 5 ستاره سیرجان را در دست ساخت داریم و در بافت نیز هتل دیگری را در دست ساخت داریم .

وی تصریح کرد: بزرگترین هتل عراق را در شهر کربلا با 1000 اتاق در دست ساخت داریم. سال آینده انشاء الله نیمی از این هتل به بهره برداری می رسد.

این استاد دانشگاه یادآور شد: در مجموع تعدادی از هتل های بزرگ کشور را مدیریت می کنیم و در کنار آن آژانس سفرهای کهکشانی را داریم و قرار است برند مگا گشت را نیز رونمایی می کنیم. بر همین اساس ما اکنون در حوزه اقامت، پذیرایی ، حمل و نقل و تورگردانی فعال هستیم و امیدواریم با پکیجی که ارائه می دهیم بتوانیم صفر تا صد حوزه هتلداری را از ایده تا واقعیت پیش ببریم.

لزوم حمایت دولت از صنعت گردشگری برای بقای بخش خصوصی

مدیر عامل گروه هتلهای بین المللی رکسان در ادامه در رابطه با وضعیت بازار گردشگری ایران گفت: متاسفانه از سال 97 گردشگری ایران دچار یک رکود بزرگی شد و شیوع بیماری کرونا بیشترین آسیب را به صنعت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی ایران وارد کرد. قاعدتا مشاغل بسیار زیادی در این مسیر دچار بحران شدند. از طرفی شما مطلع هستید که اگر بعد از کم سو شدن کرونا از ابتدای امسال یک رونق مجددی به حوزه صنعت گردشگری برگشت ولی متاسفانه حوادث اخیر که در داخل اتفاق افتاد از یک ططرف و اعمال تحریم های ظالمانه خارجی از طرف دیگر باعث شد که باز هم حوزه گردشگری ما دچار بحران شود. لذا ما در حال حاضر به معنی واقعی گردشگر خارجی نداریم . در حوزه گردشگر داخلی نیز متاسفانه بدلیل افزایش هزینه ها و کاهش درآمدهای عمومی مردم در سال های اخیر دچار مشکل زیادی شده اند. با این وجود ما امیدواریم در آینده شاهد چشم انداز بهتری در صنعت گردشگری باشیم ولی متاسفانه من الان که با شما صحبت می کنم ( اواسط بهمن ماه ) حتی برای بهار سال آینده هم چشم اندازی برای ورود گردشگران خارجی ندارم.

رحیم پور تاکید کرد: به نظر من با بحرانی که ایجاد شده و مشکلاتی که در این بخش بوجود آمده است، دولت باید به کمک بخش خصوصی بیاید تا این حوزه سرپا بماند و کسانی که به این امید فعالیت در اقتصاد فرهنگ وارد این حوزه شده و با هزینه های زیاد آموزش دیده اند حیف از این بخش خارج شوند.

رکسان ، یک همراهی باشکوه

فرهنگ مهمان نوازی به تاریخ هر کشور باز می گردد اما در حال حاضر و با رشد صنعت گردشگری، فرهنگ مهمان نوازی به یکی از مهم ترین صنایع در حال رشد در جهان تبدیل شده است.

از حیاتی ترین نکات در مهمان نوازی ، خدمات منحصر بفردی است که باید به میهمان ارائه داده شود. این امر در اقامتگاهی که مهیمان در آن ساکن است نمود بیشتری پیدا می کند.

با این رویکرد ، شرکت گروه هتل های بین المللی رکسان ، پا به عرصه گذاشته تا در کنار فعالان صنعت گردشگری یک تجربه ناب از اقامت در یک هتل باشکوه را برای گردشگران رقم بزند.

رکسان از ایده تا واقعیت

گروه هتل های بین المللی رکسان ، از شرکتهای تابعه هلدینگ سمگا ، گروه مالی گردشگری با سه برند ثبت شده جهانی رکسان، رمیس و کاروانیکا و با همراهی برخورداری از گروه همکاران متخصص و حرفه ای ، فعالیت های خودش را بر دو محور عمده مشاوره تامین و تجهیز و پذیرایی و بهره برداری از مراکز اقامتی اجرایی می کند.

تجربه ای با شکوه / زندگی با خدماتی خاص

طراحی مدرن و شیک ، لابی آرام ، رستوران عالی و امکانات پیشرفته از ویگری های مجلل ترین هتل های دنیا است. هتل هایی که امکانات باکیفیت را با محی های آرام ترکیب می کنند تا تمامی بخش های هتل تبدیل به یک فرم ماندگار و خوش رنگ و نگار شود.

طراحی که باعث می شود میهمانان از تک تک بخش هایی که در اطراف شان می بینند لذت ببرند. در گروه هتل های بین المللی رکسان حتی به جزئیات توجه ویژه می شود و در بالاترین سطح طراحی می شوند.

هر قسمت هتل جذاب و دلبرانه است از میزهای سرو غذا تا کافی شاپ های دنج، سال های ورزشی پر نشاط و اتاق های آرام و دلپذیر همه و همه موجب جلب رضایت میهمان از بودن در فضای هتل می شوند.

بر همین اساس شما از زمانی که وارد هتل های رکسان می شوید از تک تک لحظاتی که در آن می گذرانید نهایت لذت را می بریدو تجربه ای تکرار نشدنی را سپری می کنید.

رویتاهایتان را محقق می کنیم

ما در هتل های رکسان با ایجاد فضاهایی متفاوت هر کس را با پدیده ای جدید و شگفت آور مواجه می کنیم. در هر جایی که هتل های رکسان قرار دارند اتاق های ما چشم اندازی استثنایی در پیش روی شما قرار می دهند.

روشنایی حرم رضوی در مشهد، بازار قدیمی کرمان، برج پرواز در فرودگاه و … چشم اندازی استثنایی است که در هتل های تجربه خواهید کرد و کم نظیر هستند.

انتخاب مکان هتل و دسترسی های آن نیز برای ما مهم است. میهمانان ما نه تنها باید دسترسی های خوبی به نقاط کلیدی شهر دارشته باشند بلکه باید از پنجره اتاق خود تحقق رویاهایشان را نظاره گر باشند.

رکسان آینده را رقم می زند

رکسان می خواهد در منطقه اول باشد، انتخاب اول میهمانان و مشتریان و گسترده ترین برند پیشگام در توسعه پایدار و صنعت نوآور هتلداری و گردشگری …

رکسان می خواهد نخستین و بزرگترین برند ملی زنجیره هتل های سب و مرجع معتبر استانداردهای بین المللی کیفیت خدمات گردشگری در زمینه های مالکیت، بهره برداری ، تامین و تجهیز صنعت هتلداری نوین باشد.

رکسان می خواهد برترین هلدینگ در مدیریت خلاق و بهره برداری زنجیره ارزش منحصر بفرد حوزه هتداری نوین و گردشگری باشد.

نگاهی به هتل های گروه رکسان از ایران تا عراق

هتل پنج ستاره رکسان فرودگاه بین المللی امام خمینی

اهم اقدامات انجام‌شده
· انعقاد قرارداد با ۲۴ شرکت هواپیمایی بین‌المللی از ۲۸ شرکت فعال در فضای هوایی ایران جهت اقامت کادر پرواز و مسافرین.
· عقد قرارداد با ۹۴ آژانس مطرح در ایران جهت اقامت مسافران.
· راه‌اندازی تور شهری مسافرین جهت گروه‌های پروازی مقیم در هتل.
· حضور در رویدادهای مهم از قبیل بزرگداشت روز جهانی گردشگری، همایش اتاق بازرگانی ایران- ایتالیا، روز ملی فرانسه و کسب جایزه نخستین هتل سبز کشور.
· راه‌اندازی شاتل سرویس ۷/۲۴ هتل به فرودگاه امام و بالعکس.
· قرارداد لوکیشین فیلم‌برداری برای سه فیلم مطرح جشنواره.
· بازدید تیم ملی فوتبال، کشتی ایران، اساتید دانشگاه لوزان، آژانس‌های مطرح اروپا و آمریکای جنوبی.
· برگزاری همایش بین‌المللی CAPA.

اهداف و برنامه‌های آتی
· گسترش برنامه‌های آموزشی پرسنل هتل با نظارت گروه اکور فرانسه به منظور ارائه خدمات بهتر.

· انقعاد قراردادهای جدید با شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی.
· افزایش ضریب اشغال در دو هتل Rexan و Remis از طریق بازاریابی و تبلیغات گستره داخلی و خارجی با همکاری گروه اکور.
· اجرای کمپین تبلیغاتی با رویکرد شناسایی هرچه بهتر هتل به مشتریان هدف در سطح داخلی و خارجی.

هتل چهارستاره رمیس فرودگاه بین المللی امام خمینی

 

هتل رمیس تهران:
هتلی ۴ ستاره که نزدیک فرودگاه امام خمینی قرار گرفته و به وسیله ی پل پیاده رو، ارتباطی بین هتل رمیس تهران و فرودگاه امام خمینی ایجاد گردیده است. این هتل با ۷ طبقه دارای ۱۹۶ باب فضای اقامتی مدرن و لوکس با کلیه تجهیزات اقامتی و رفاهی می باشد. هتل رمیس بسیار مناسب برای مسافرانی می باشد که میخواهند از امکانات اقامتی و استراحتی قبل و بعد از پروازشان استفاده کنند. امکانات این هتل شامل: رستوران، کافی شاپ، خدمات ویژه معلولین، دوری از شلوغی، ترافیک و آلودگی شهر، فضای سبز اختصاصی، مسیر پیاده روی، نزدیکی به حرم امام خمینی و کارتینگ می باشد.

برای مقاصد تجاری و سفر های کاری اگر نیاز به سالن همایش یا اتاق جلسات دارید نگران نباشید؛ فرقی ندارد که شما رزرو هتل رمیس را انجام داده باشید و یا رزرو هتل رکسان را، در هر صورت می توانید به راحتی از سالن همایشات و اتاق جلسات استفاده نمایید.

 

اهم اقدامات انجام‌شده:

  • انعقاد قرارداد با ۲۴ شرکت هواپیمایی بین‌المللی از ۲۸ شرکت فعال در فضای هوایی ایران جهت اقامت کادر پرواز و مسافرین.
  • عقد قرارداد با ۹۴ آژانس مطرح در ایران جهت اقامت مسافران. · راه‌اندازی تور شهری مسافرین جهت گروه‌های پروازی مقیم در هتل.
  • حضور در رویدادهای مهم از قبیل بزرگداشت روز جهانی گردشگری، همایش اتاق بازرگانی ایران- ایتالیا، روز ملی فرانسه و کسب جایزه نخستین هتل سبز کشور.
  • راه‌اندازی شاتل سرویس ۷/۲۴ هتل به فرودگاه امام و بالعکس.
  • قرارداد لوکیشین فیلم‌برداری برای سه فیلم مطرح جشنواره.
  • بازدید تیم ملی فوتبال، کشتی ایران، اساتید دانشگاه لوزان، آژانس‌های مطرح اروپا و آمریکای جنوبی.
  • برگزاری همایش بین‌المللی CAPA.
  • اهداف و برنامه‌های آتی گسترش برنامه‌های آموزشی پرسنل هتل با نظارت گروه اکور فرانسه به منظور ارائه خدمات بهتر.
  • انقعاد قراردادهای جدید با شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی.
  • افزایش ضریب اشغال در دو هتل Rexan و Remis از طریق بازاریابی و تبلیغات گستره داخلی و خارجی با همکاری گروه اکور.
  • اجرای کمپین تبلیغاتی با رویکرد شناسایی هرچه بهتر هتل به مشتریان هدف در سطح داخلی و خارجی.

 

هتل پنج ستاره قصرالضیافه قدس مشهد مقدس

این هتل ۵ ستاره مشهد در جوار حرم امام رضا(ع) با ۴۶۶ تخت، ۳ رستوران، روف گاردن، کافی شاپ، وی آی پی لانژ، فضاهای تجاری، سالن های همایش، فضاهای ورزشی در مجموع با مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع زیربنا که مدیریت و بهره برداری آن طی یک قرارداد ۷.۵ ساله در اختیار شرکت رکسان قرار گرفته است و ارائه خدمات استاندارد اقامتی به زائران امام رضا (ع) افتخاری بزرگ برای شرکت رکسان به شمار می آید.

هتل کاروانیکا کاروانسرای وکیل کرمان

 

این هتل سنتی با موقعیت استثنائی در قلب بافت تاریخی کرمان بر اساس قراردادی بین شرکت سمگا و صندوق احیا مرمت شده است.
این هتل شامل ۵۷ اتاق، مجموعه رستوران، دمنوش خانه، فضاهای تجاری، لابی و سایر ملحقات است که تامین و تجهیز، تامین نیروی انسانی و بهره برداری از آن طی قراردادی بین شرکت رکسان و سمگا به شرکت رکسان سپرده شده است.

هتل پنج ستاره رکسان سیرجان

شهرستان سیرجان به عنوان یکی از مهمترین شهرستان‌های استان کرمان از ظرفیت‌های بالای صنعتی، معدنی، ترانزیتی و … برخوردار است.

علی رغم توان‌های اقتصادی بالای این شهرستان اما از مرکز اقامتی استانداردی برخوردار نبوده است.

با توجه به این امر، هتل پنج ستاره رکسان سیرجان در زمینی به مساحت ۲۷۱۲۸ و زیر بنای ۷۰۲۶۹ متر مربع جهت رفع نیاز شهرستان سیرجان احداث شده است.

این مجموعه نه تنها در برگیرنده تعداد ۱۳۶ اتاق اقامتی، بلکه خدماتی از جمله رستوران، فود کورت، فضاهای ورزشی، سالن های همایش، مراکز تجاری، تفریحی و … را نیز به شهروندان سیرجانی و میهمانان ارائه می کند.

هتل پنج ستاره رکسان بافت

پروژه هتل بافت در زمینی به مساحت ۷/۱۳ هکتار و با زیربنایی به متراژ حدود ۱۱,۵۰۰ مترمربع

در شهرستان بافت در استان کرمان واقع شده‌ است. این پروژه شامل بخش‌های اقامتی و رفاهی است که در قالب یک ساختمان منسجم برای بخش هتل و ساختمان‌های مجزا برای بخش ویلاها در دوتیپ و همچنین بخش ورزشی- تفریحی طراحی شده‌است. ساخت این هتل در راستای تقویت گردشگری کمک شایانی به اقتصاد منطقه، به وی‍ژه شهر بافت خواهد داشت.

مزیتهای پروژه در منطقه
ساخت این هتل در راستای تقویت گردشگری کمک شایانی به اقتصاد منطقه، به وی‍ژه شهر بافت خواهد داشت.

هتل ویلاهای اقامتی بافت

 

هتل های رکسان در کشور عراق

هتل پنج ستاره رکسان نجف عراق

هتل پنج ستاره رکسان کربلا عراق

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا