اشتغالاقتصادیتعاون و کارآفرینی

بیستمین نمایشگاه تلکام برگزار می شود

بیستمین نمایشگاه تلکام ۲۶ آذر برپا می شود.

به گزارش اقتصاد روز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، بیستمین دوره نمایشگاه تلکام طبق تصمیم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و سندیکای مخابرات ۲۶ آذر ماه برگزار می شود.

با توجه به برگزاری جلسه مشترک مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و روسای سندیکای صنایع مخابرات و با توجه به نقش پراهمیت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر و از سوی دیگر جایگاه ویژه و مهم برگزاری نمایشگاه های بین المللی و تبادل اطلاعات فنی بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست‌اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و به منظور معرفی توان توسعه و پتانسیل کشور در زمینه این صنعت مقرر شد بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تلکام در تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ آذرماه همزمان با نمایشگاه پژوهش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار شود.

با توجه به هماهنگی های به عمل آمده و هم افزایی ایجاد شده این رویداد تخصصی برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی و سیاست گذاری و نظارت تشکل های مربوطه انجام می شود.

گفتنی است، تلکام ۹۸ متفاوت با دوره‌های قبل بوده و بار دیگر حمایت از تولید داخل و توسعه صادرات غیر نفتی و ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها جلوه ویژه‌ای خواهد داشت.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا