اقتصادیصنعتمعدن

تداوم پویایی تولید و اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور

همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان سفر به استان قزوین، افتتاح خط تولید شرکت دانش بنیان سانا اندیشان مجد مستقر در شهرک صنعتی کاسپین و .. را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

به گزارش اقتصادروز و به نقل از  روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی امروز پنج شنبه همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته دولت خط تولید «شرکت دانش بنیان سانا اندیشان مجد» مستقر در شهرک صنعتی کاسپین را افتتاح کرد.

این واحد در زمینه تولید انواع دستگاه تست و آزمایشگاه صنعتی و مهندسی فعالیت دارد و با سرمایه گذاری  ۳۸۰ میلیارد ریال برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم شغل به وجود آورده است.

محصولات این شرکت علاوه بر توزیع در داخل کشور به آلمان، عراق و ترکیه هم صادر می شود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین خط تولید کارخانه «بل هلدینگ پارس» مستقر در شهرک صنعتی کاسپین را نیز مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع درپوش، سرپوش پلاستیکی و بطری پلی اتیلن با سرمایه گذاری ۴ میلیون دلار ارزی و ۲۰۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال ۱۰۱ نفر بصورت مستقیم را فراهم کرده است.

این شرکت با سرمایه گذاری مشترک ایتالیایی- ترکیه ای راه اندازی شده است.

“فرشاد مقیمی” سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را در این افتتاح‌ها، مددخانی فرماندار آبیک، افضلی رئیس سازمان صمت، صفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، عبدیان رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از مدیران اقتصادی استان و صنعتگران همراهی کردند.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین در جریان سفر به استان قزوین از نمایشگاه دائمی محصولات توانمندی‌های صنایع کوچک و مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین بازدید به عمل آورد و در دفاتر مشاورین مستقر در مرکز حضور یافت.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا