اجتماعیتعاون و کارآفرینیشهری

تفکر بسیج در تعزیرات یعنی مبارزه با دشمنان اقتصادی مردم

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج، مصداق تفکر بسیجی در این سازمان را مبارزه با دشمنان انقلاب در جبهه جنگ اقتصادی دانست.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، متن پیام احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج به شرح زیر است:
وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِین؛(آل عمران 147)
“خدایا ما را ثابت‌قدم بدار و در مقابل کافران; ما را یاری ده”
بسیج مکتب خداجویی، حق‌طلبی و مدرسه عشق و ایثار است؛ آنان که با پوشیدن ردای زیبای شجاعت و از خودگذشتگی عنوان بسیج به خود می گیرند رهرو راستین پیر جماران اند؛ آن خردمند فرزانه که جایگاه بسیجی بودن را توفیقی دانستند و در مقام رهبر جامعه فرمودند: کاش من هم یک بسیجی بودم.
حال امروز با گذشت چهل و چهار سال از تشکیل شجره طیبه بسیج به نقطه کمال نزدیک شده ایم و اگرکارمان را با بسیجی بودن و تفکر بسیجی هویدا نمائیم آنگاه کارها خدایی می شود و انجام آن لذت بخش خواهد بود.
تفکر بسیجی در سازمان تعزیرات حکومتی یعنی مبارزه بی امان با دشمنان قسم خورده انقلاب که جنگ تن به تن را به میدان اقتصادی کشانده اند وآنها که هر روز با تحریم های جدید راه ورود کالا و خدمات به کشور را می بندند و یا از واردات دارو و کالاهای اساسی جلوگیری می کنند و دشمنان بی بصیرت داخلی هم با گرانفروشی و احتکار  پا در جبهه دشمن گذاشته اند تا از این طریق بتوانند به کشور آسیب برسانند .
تفکر بسیجی یعنی کمک به آحاد مردم و زمینه ساز تحول برای  رشد  و شکوفا  شدن؛ حال در این مسیر پر تلاطم، همکاران اینجانب با مجاهدت های شبانه روزی همچون یک بسیجی اول انقلاب پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و به وعده حق اعتقاد دارند که پیروز میدان خواهند بود.
اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به همه همکاران، توفیق روز افزون خدمتگزاری در سنگر بسیج تعزیرات حکومتی که خاکریز اصلی دشمن برای مقابله با جنگ اقتصادی است را از خداوند متعال خواستارم.
مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا