اقتصادیبازرگانیصنعت و تجارت

توافق های ایران و ارمنستان به نفع طرفین است

معاون نخست وزیر ارمنستان

معاون نخست وزیر ارمنستان گفت: همه توافق ها و دستاوردهای شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان به نفع دو کشور است که باید تلاش کرد اجرایی شوند.

به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ایرنا،«مهر گریگوریان» در نشست شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان در محل وزارت نیرو افزود: توافق ها در زمینه های انرژی حمل ونقل، ترانزیت، صنعت و تجارت، محیط زیست و گردشگری توافق های سودمندی محسوب می شوند.
وی از پیوستن ایران به اتحادیه اورآسیا استقبال کرد و افزود؛ اجرایی شدن این موضوع به رونق تجارت بین ایران و سایر اعضای این اتحادیه و ارمنستان کمک خواهد کرد.
گریگوریان گفت: ارمنستان تنها کشور عضو اتحادیه آورآسیا است که مرز زمینی با ایران دارد و می تواند نقش موثری در ارتباط ایران با سایر اعضای این اتحادیه داشته باشد.
معاون نخست وزیر ارمنستان افزود: اعتمادی که بر اساس سنت های مشترک فرهنگی و دینی بین دو کشور وجود دارد ضامن خوبی برای توسعه روابط اقتصادی است.
وی گفت: اطمینان دارم در آینده با کوشش های مشترک دو کشور همکاری های اقتصادی و تجاری افزایش خواهد یافت.
گریگوریان ابراز امیدواری کرد: مفاد توافق های ایجاد شده در زمان های مشخص شده به اجرا در آید تا فرصت بهتری برای توسعه روابط بین دو کشور شود.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا