اقتصاد کلان و بودجهاقتصادی

توجه به معیشت مردم ، تولید و اشتغالزایی محور اصلی بودجه 1402 بود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی :

علی رضایی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تصویب لایحه بودجه 1402 دولت و مجلس با هم نهایت همکاری را داشتند گفت: توجه به معیشت مردم ، تولید و اشتغالزایی محور اصلی بودجه 1402 بود.

نماینده شرق استان کرمانشاه ، با بیان این مطلب به خبرنگار ما اظهار داشت: در بودجه امسال نیز مجلس و دولت در یک تعامل دو طرفه نهایت تلاششان را صرف کردند تا هم سقف بودجه بالا نرود و هم بودجه ای مقبول را به تصویب برسانند.

وی با تاکید بر اینکه واقعیت این است که ما یک مقدار کسر بودجه خواهیم داشت افزود: نمایندگان مجلس در واقع تمام تلاش شان را صرف کردند تا درآمدها و هزینه ها یا منابع و مصارف با هم همخوانی داشته باشند و قرار شد برای جبران کسری بودجه در مواردی که امکان پذیر است با کاهش هزینه ها کمبودها جبران شود و در نهایت امیدواریم مردم از عملکرد ما راضی باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه با نقاط قوت بودجه 1402 کل کشور یادآور شد : بیشترین نقطه قوت بودجه امسال توجه به معیشت حقوق بگیران و عموم مردم و تولید و اشتغالزایی بود و امیدواریم با تحقق اهداف پیش بینی شده مردم هم از نتایج برنامه ها راضی باشند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا