اقتصاد کلان و بودجهاقتصادیگزارش ویژه

تلاش هایی که برای بودجه شد موثر بود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اختیارات و امکاناتی که در اختیار دولت است تلاش هایی که برای بودجه 1402 شد موثر بود و بودجه  1402 بودجه خوبی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم قانون بودجه را تکلیف یکساله دخل و خرج دولت خواند و به خبرنگار ما افزود: با توجه به اینکه دولت الان برای تامین منابع در شرایط سختی قرار دارد تدوین و تصویب قانون بودجه نیز مشکلاتی دارد و دست ما برای تامین همه آنچه که در کشور مورد توقع است باز نیست .

وی افزود: ما می دانیم بالاخره کارکنان توقع افزایش دستمزد دارند، فعالین اقتصادی در بخش های مسکن ، کشاورزی ، صنعت و … تقاضای کمک از دولت دارند، ولی متاسفانه امکاناتی که در بودجه در اختیار دارد امکانات محدودی است با این وجود امسال تلاش شد با همین منابع محدود و اندک ضمن اینکه سقف بودجه نیز به نحوی بالا نرود که با تورم حاصل از آن عموم مردم دچار مشکل شوند تصمیمات خوبی گرفته شود .

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: بر همین اساس برآورد ما این است که در مجموع تلاش هایی که برای بودجه شد موثر بوده و بودجه  1402 درحد اختیارات و امکاناتی که در اختیار بود بودجه خوبی است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا