اقتصادیبانک و بیمهدسته‌بندی نشده

جلسه کمیسیون اقتصادی با معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات درخصوص افزایش قیمت دلار و سکه

دبیر اول کمیسیون اقتصادی از جلسه این کمیسیون با معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات در خصوص بررسی بازار ارز و سکه خبر داد.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ایلنا، انور حیب‌زاده بوکانی ، درباره افزایش قیمت دلار به ۲۲ هزار تومان و سکه بهارآزادی به بالای ۱۰ میلیون تومان گفت: باید گفت افزایش قیمت دلار، سکه، طلا، بعضی از کالاها و مسکن یک واقعیت که اتفاقاً به یکدیگر ارتباط دارند.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه به گرانی‌های اخیر در خصوص بازار ارز و سکه نمایندگان دوره یازدهم طرح سوال از رئیس جمهور را با محورهایی همچون نبود برنامه صحیح برای رفع مشکلات و تنگناها با بیش از ۱۰۰ امضاء جمع آوری کردند که در روزهای آینده اعلام وصول خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیسیون اقتصادی مجلس با مشاهده شرایط اقتصادی و معیشت مردم، جلساتی با مدیران ارشد کشوری داشته و دارد تا علاوه بر اینکه زوایای پنهان این افزایش قیمت‌ها را مشخص کند؛ بتواند برنامه ریزی برای رفع مشکلات ارائه دهد.

نماینده مردم بوکان افزود: همچنین در روزهای آینده از وزیر اقتصاد و امور دارایی به همراه معاونین‌شان دعوت شده است تا به کمیسیون اقتصادی بیایند و گزارشاتی را از عملکرد وزارت اقتصاد درخصوص کنترل قیمت‌ها ارائه دهند و برنامه‌هایی که برای مبارزه با گرانی دارند را تبیین کنند.

وی ادامه داد: کمیسیون اقتصادی امروز هم با معاونت بخش اقتصادی وزارت اطلاعات و همچنین بخش‌های مختلف جلسه دارد که امیدوارم باتوجه به دغدغه مردم بتوانیم راهی برای کنترل قیمت‌ها پیدا کنیم.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاده است ناشی از تحریم‌ها و بیماری کرونا است که یک مدت کسب و کارها تعطیل شدند.

وی ادامه داد: البته عدم توانایی، مدیریت صحیح و نبود کنترل تاثیرگذار هم در آنچه که امروز اتفاق افتاده است بی‌تاثیر نیست که باید هرچی سریع‌تر برای رفع‌شان گام‌های موثری برداریم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا