بازرگانیصنعت و تجارت

در ضیافت انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور، کارآفرینان برتر کشور تقدیر شدند

طبق سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان برای تجدید دیدار دوستان و بزرگان و بخشی از کارآفرینان ، معتمدین و اقوام  کل کشور، خانواده شهدا و ایثارگران ، افطاری بزرگ انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور  ( اتحاد اقوام ) در محل تعیین شده قبلی برگزار شد.

به گزارش اقتصاد روز، این برنامه با استقبال بسیار بخشی از کارآفرینان ، صنعتگران ، خانواده شهدا و ایثارگران ، اصناف و اقشار مختلف مردم و همچنین معتمدین محترم اقوام کشور برگزار شد.

در این ضیافت همچنین تعدادی از مقامات لشگری و کشوری و نمایندگان مجلس ( بیگی، نماینده تبریز و قادری ، نماینده زرقان و شیراز ) و تمام ادارات دولتی حضور داشتند .

همچنین جواد کلاهدوزان، دبیر کل انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور  ( اتحاد اقوام ) ده خواسته اصلی و انجمن را قرائت کرد و با توجه به اینکه یکی از وظایف این انجمن تشویق کارآفرینان و نخبگان اقوام کشور در زمینه های اجتماعی و فرهنگی است، از 14 تولیدکننده برتر کشور نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در بخش دیگری از این ضیافت از مرزبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، سپاه پاسداران سرافراز، ارتش دلاور و بسیج سرافراز ، نیروی انتظامی قهرمان ، سربازان آقا امام زمان ( عج ) تجلیل بعمل آمد و برایشان عزت، سلامتی و طول عمر از درگاه ایزد منان خواستار شدند.

این انجمن همچنین در راستای انسجاک، اتحاد، اتفاق و لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در شعار سال ” مهار تورم و رشد تولید ” برنامه های منظمی در کمیسیونهای تخصصی انجمن تشکیل داده و طی روزها و ماه های آتی از آنها رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است هر ماه برنامه های تخصصی انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور  ( اتحاد اقوام ) با حضور جمعی از مقامات مسئول از جمله نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و … نسبت به موارد مطرح شده در کمیسیونهای تخصصی برگزار خواهد شد.

امید است دفاتر این انجمن در برخی از استانها از جمله فارس ( شیراز )  آذربایجان غربی ( ارومیه) نیز فعالیت خود را آغاز کند .

دکتر علیرضا ظهیر امامی، رئیس شعبه جنوب کشور انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور در این مراسم گفت: یکی از وظایف انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام ایران، گرامی داشت و تجلیل از کارآفرینان برتر کشور از قومیتهای مختلف می باشد.

وی افزود: این انجمن در راستای مسئولیت اجتماعی خود وظیفه هم افزایی اقوام کشور را برای خود تعریف نموده است. ما نیز بر همین اساس از تعدادی از کارآفرینان برتر استان‌های مختلف در حوزه های صنعت ، معدن، خدمات، کشاورزی تجلیل کردیم.

این کارآفرین تصریح کرد: همانطور که کشور ما ایران اولین امپراتوری را در زمان هخامنشیان در جهان بنیانگذاری نمود که 28 قوم ( ملت – دولت ) در این امپراتوری شریک بودند ما نیز وظیفه داریم در راستای اتحاد و وحدت کشور بزرگ ایران که یک کشور چند قومیتی است هر اقدام موثری که می توانیم انجام دهیم .فلات پهناور ایران همواره محل امن و کوچ گاه اقوام مختلف بوده که تحت فرهنگ ایرانی و زبان شیرین فارسی با هم جمع شده و متحد بودند و الان نیز ما سعی داریم که این انسجام اقوام را پررنگتر کنیم .

جواد کلاهدوزان ، دبیر انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور نیز در این مراسم گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری که امسال را با نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کرده اند ، این انجمن که چندین سال است فعالیت خودش را آغاز کرده و همواره در رابطه با توسعه مبادلات تجاری فعالین اقتصادی و تشویق کارآفرینان نقشی فعال داشته است و بر همین اساس در ماه مبارک رمضان امسال همانند سنوات قبل از تعدادی از کارآفرینانی که با این انجمن همکاری داشته اند و در سطح کشور فعال هستند، تجلیل می کند.

کارآفرینان برتر که در این مراسم با اهدای لوح تقدیر شدند عبارتند از :

1.رضا سوسنی، مدیرعامل کنسرسیوم توسعه صنایع نفت و گاز گسترش انرژی امید پارس

2.ابراهیم نصرالهی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی سلولزی تامین گستر نوین ( تاسیکو )

3.محمدرضا احسان فر، مدیر عامل و بنیانگذار سیمان زابل

4.محمدرضا ملاکی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی « رما پویا »

5.یونس ژائله، رئیس هیات مدیره گروه صنایع غذایی شیرین عسل

6.عطاالله معروف خانی، رئیس سابق مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات وزارت صمت

7.فرشاد منوچهری، شرکت پاکمن

8.احمد بهروزیان، مالک مجموعه بزرگ تجاری سیتی سنتر فیروزه اهواز

9.صمد رسولوی ، مدیر عامل گروه صنعتی درنا

10.حاج احد عظیم زاده، بنیانگذار و مدیر هلدینگ عظیم زاده

11.جمال میرزایی، مدیر عامل و عضو هیات مدیره گروه صنعتی بارز

12.علیرضا انوار، مدیر عامل شرکت کارخانجات تولید و صنعتی لرانتیک

13.حاج محمدرضا برنجبان، مدیر عامل شرکت پلاستیک فیلم تبری

14.کامران قاسمی، مدیر عامل شرکت روژین صنعت

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا